audi_s4 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Første siden og syv sider i blekka... Maxeffekten uppnås vid 8.000 rpm - sedan finns ju NOS-knappen om sjålfortroendet skulle svikta.." Les på Tack til Nize RICE:D Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 NAJS!!! Har dette kommet i butikken nå??:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Til abonnentene i dag og i butikkhyllene torsdag sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by NoLimit NAJS!!! Har dette kommet i butikken nå??:D Nope lå i post kassa. Kommer vel i sjappa til torsdagen.yummy Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 sprang og hentet posten med en gang jeg leste dette :D va litt gang i den ja 0-100km/t på under 4sek (grepbegrenset) 0-200km/t på 8sek 0-300km/t på 15sek toppfart 350++ kjøp bladet/hent det i postkassen, hvis dere ikke sitter og leser det allerede :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Tror jammen jeg må begynne å abbonere på Bilsport jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 alle med respekt for seg selv abonnerer på en rekke bilblader :op bilsport er jo ganske greit i og med at det er ca 14 dager mellom hvert blad!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Qee sprang og hentet posten med en gang jeg leste dette :D va litt gang i den ja 0-100km/t på under 4sek (grepbegrenset) 0-200km/t på 8sek 0-300km/t på 15sek toppfart 350++ vil det si at det finnes tidskort på bilen, eller er dette teoretiske tall? b.m. tror det ikke før jeg får se det :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 0-300 på 15sek trur jeg faen ikke på. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 har dobbeltsjekket og det står 0-300km/t på 15 sek... Ja det er faktisk jævli raskt damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Qee har dobbeltsjekket og det står 0-300km/t på 15 sek... Ja det er faktisk jævli raskt damndamn Tipper de mener at det ikke stemmer. De tvilte neppe på at det stod der ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 om han skal klare det.. kan du glemme å ha bakke kontakt med forhjula!:. for dette eer drag:. Hva vil det da si han tar kvartmila?...... 6 blank? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 0-300km/t på 15s er fort... men jeg har sett tider rundt 18s på japanske Supraer som nok har mindre pulver under panseret enn Q. Kan jo spekulere litt og tenke som så at med den effekten som ligger i kortene så burde bilen klare, tja, gjetter på rundt 240km/t etter ca 10s - da er det 5 sek igjen på de siste 60km/t. Aksen begynner nok å avta ganske raskt når den nærmer seg 300, men det er kanskje ikke helt urealistisk..? Det råeste synes jeg er at motoren har en spec med mengder av eksotiske deler Superamannen bare kunne sikle over da han bygget sin 10,41s bil :D vanskelig å fatte at en sånn bil går i Norge - håper Q får ting til å funke i sommer! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by rdl om han skal klare det.. kan du glemme å ha bakke kontakt med forhjula!:. for dette eer drag:. Hva vil det da si han tar kvartmila?...... 6 blank? Du er ikke så flink i matematikk, er du ? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by raboc vil det si at det finnes tidskort på bilen, eller er dette teoretiske tall? b.m. tror det ikke før jeg får se det :-) Tja, det er nok bare teoretiske tall spør du meg, og ganske så optimistiske også. Tror det ikke får jeg får se det jeg heller, og det gjør jeg nok aldri ;) Ellers et veldig fint eventyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg