Turbotrille Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Faen altså, tror det må være noe feil med posten her, fikk ikke Bilsport idag jeg :mad: Eneste som kom var regningen på forsikringen og rettledning til utfylling av selvangivelsen :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by raboc Du er ikke så flink i matematikk, er du ? Kansje ikke.... emn om han klarer 300KM/T på 15 sec... og en av de "kjappe" bilene klarer å få slutt fartpå ca.. 240KM/T på 10sec. hva klarer da han her.? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by rdl Kansje ikke.... emn om han klarer 300KM/T på 15 sec... og en av de "kjappe" bilene klarer å få slutt fartpå ca.. 240KM/T på 10sec. hva klarer da han her.? 10 sekunder kanskje? Eller litt raskere? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Veilside sin Skyline R32 som gjør 0-300km/t på 13sekunder har kjørt 0-402m på 9.2 hvertfall. Da kan man vel tenke seg sånn ca. ca. hva en bil som klarer 0-300km/t på 15sek kan klare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 audi_s4: Du så det i "takk til" da hehehe må jo sparke litt.. ;) Takk til resten som likte reportasjen :) Morro skal det bli i sommer. Ting som ikke er med i reportasjen er at jeg har kjøpt større eksos hus på turbon og skal lade 0.5bar mer (965Nm @ 2.3bar) + 150hk NOS Devil Devil Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Quicksilver audi_s4: Du så det i "takk til" da hehehe må jo sparke litt.. ;) Takk til resten som likte reportasjen :) Morro skal det bli i sommer. Ting som ikke er med i reportasjen er at jeg har kjøpt større eksos hus på turbon og skal lade 0.5bar mer (965Nm @ 2.3bar) + 150hk NOS Devil Devil Har ikke glemt at du har lovet meg en liten prøvetur med den....hehe!! Siden jeg var så flink til å hjelpe deg å skyve bilen ifjor påske :D :D :D :D :D :D Gleder meg til å lese den reportasjen!!!!!!!!!! Gjorde Stensbøl en bra jobb da ?? :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Gratulerer med reportasjen! :) Ser fram til å lese den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Du skal vel bremse den hos trond? håpe på en ny rekord på benken da:D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Du har mer hk i bare lystgass enn det totale antall hk i min motor. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Jeg er kjempe fornød med Trond. Ja det blir vel noe bremsing Hos Trond om ikke så allt for lenge.. benken tåler max 1.200Nm så det må vel bli målet hehehe nei da ;) Dynon hans er veldig streng etter det jeg har hørt. Jeg skal heve kompen noe så det vil nok gjøre at jeg blir litt senere klar med bilen en ventet ;) men det gir nok mere kjørbarhet og hk så da venter jeg litt på det. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Quicksilver Jeg er kjempe fornød med Trond. Ja det blir vel noe bremsing Hos Trond om ikke så allt for lenge.. benken tåler max 1.200Nm så det må vel bli målet hehehe nei da ;) Dynon hans er veldig streng etter det jeg har hørt. Jeg skal heve kompen noe så det vil nok gjøre at jeg blir litt senere klar med bilen en ventet ;) men det gir nok mere kjørbarhet og hk så da venter jeg litt på det. Vi får vel se den på Rudskogen til helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Quicksilver Jeg er kjempe fornød med Trond. Ja det blir vel noe bremsing Hos Trond om ikke så allt for lenge.. benken tåler max 1.200Nm så det må vel bli målet hehehe nei da ;) Dynon hans er veldig streng etter det jeg har hørt. Jeg skal heve kompen noe så det vil nok gjøre at jeg blir litt senere klar med bilen en ventet ;) men det gir nok mere kjørbarhet og hk så da venter jeg litt på det. trond er kjempeflink han, jeg har kjent trond i veldig mange år nå og han veldig rettferdig og behandler alle likt (ikke alle firmaer som gjør det).. mange sier att den benken er veldig streng, men jeg tror det er den benken som viser mest riktig av dem benkene som er i norge og nord europa. jeg har sett flere orginale biler som er blitt bremsa der og benken viser nesten akurat det samme som som fabrikken har oppgitt Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 OFF TOPIC WARNING! Kay Arne: hva er det hu dama vil??? blir GAAAAAL av den gaulinga! aaaa!!! hold nå den forbanna kjeften lukka og bare rist på det du skal! :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by kay arne trond er kjempeflink han, jeg har kjent trond i veldig mange år nå og han veldig rettferdig og behandler alle likt (ikke alle firmaer som gjør det).. mange sier att den benken er veldig streng, men jeg tror det er den benken som viser mest riktig av dem benkene som er i norge og nord europa. jeg har sett flere orginale biler som er blitt bremsa der og benken viser nesten akurat det samme som som fabrikken har oppgitt Tror nok det kommer til å havne en 10 ventilert Audi turbomotor ned dit om ikke så altfor lenge......Hadde ikke Stensbøl rulle ??? Mener på å huske han sa det en gang jeg pratet med han ifjor.... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 ja beklager.. han har en 4x4 rulle :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg