Gå til innhold

Quicksilver i Bilsport

Ranger emnet


audi_s4

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by raboc

 

Du er ikke så flink i matematikk, er du ?

 

Kansje ikke.... emn om han klarer 300KM/T på 15 sec... og en av de "kjappe" bilene klarer å få slutt fartpå ca.. 240KM/T på 10sec. hva klarer da han her.?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audi_s4: Du så det i "takk til" da hehehe må jo sparke litt.. ;)

 

Takk til resten som likte reportasjen :) Morro skal det bli i sommer.

 

Ting som ikke er med i reportasjen er at jeg har kjøpt større eksos hus på turbon og skal lade 0.5bar mer (965Nm @ 2.3bar) + 150hk NOS Devil Devil

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

audi_s4: Du så det i "takk til" da hehehe må jo sparke litt.. ;)

 

Takk til resten som likte reportasjen :) Morro skal det bli i sommer.

 

Ting som ikke er med i reportasjen er at jeg har kjøpt større eksos hus på turbon og skal lade 0.5bar mer (965Nm @ 2.3bar) + 150hk NOS Devil Devil

Har ikke glemt at du har lovet meg en liten prøvetur med den....hehe!! Siden jeg var så flink til å hjelpe deg å skyve bilen ifjor påske :D :D :D :D :D :D Gleder meg til å lese den reportasjen!!!!!!!!!! Gjorde Stensbøl en bra jobb da ?? :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe fornød med Trond.

 

Ja det blir vel noe bremsing Hos Trond om ikke så allt for lenge.. benken tåler max 1.200Nm så det må vel bli målet hehehe nei da ;) Dynon hans er veldig streng etter det jeg har hørt.

 

Jeg skal heve kompen noe så det vil nok gjøre at jeg blir litt senere klar med bilen en ventet ;) men det gir nok mere kjørbarhet og hk så da venter jeg litt på det.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg er kjempe fornød med Trond.

 

Ja det blir vel noe bremsing Hos Trond om ikke så allt for lenge.. benken tåler max 1.200Nm så det må vel bli målet hehehe nei da ;) Dynon hans er veldig streng etter det jeg har hørt.

 

Jeg skal heve kompen noe så det vil nok gjøre at jeg blir litt senere klar med bilen en ventet ;) men det gir nok mere kjørbarhet og hk så da venter jeg litt på det.

 

Vi får vel se den på Rudskogen til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg er kjempe fornød med Trond.

 

Ja det blir vel noe bremsing Hos Trond om ikke så allt for lenge.. benken tåler max 1.200Nm så det må vel bli målet hehehe nei da ;) Dynon hans er veldig streng etter det jeg har hørt.

 

Jeg skal heve kompen noe så det vil nok gjøre at jeg blir litt senere klar med bilen en ventet ;) men det gir nok mere kjørbarhet og hk så da venter jeg litt på det.

 

trond er kjempeflink han, jeg har kjent trond i veldig mange år nå og han veldig rettferdig og behandler alle likt (ikke alle firmaer som gjør det)..

mange sier att den benken er veldig streng, men jeg tror det er den benken som viser mest riktig av dem benkene som er i norge og nord europa.

jeg har sett flere orginale biler som er blitt bremsa der og benken viser nesten akurat det samme som som fabrikken har oppgitt

TEAM BILRADIOHUSET

thumb_sett%20fra%20siden.jpg www.splnorway.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kay arne

 

trond er kjempeflink han, jeg har kjent trond i veldig mange år nå og han veldig rettferdig og behandler alle likt (ikke alle firmaer som gjør det)..

mange sier att den benken er veldig streng, men jeg tror det er den benken som viser mest riktig av dem benkene som er i norge og nord europa.

jeg har sett flere orginale biler som er blitt bremsa der og benken viser nesten akurat det samme som som fabrikken har oppgitt

Tror nok det kommer til å havne en 10 ventilert Audi turbomotor ned dit om ikke så altfor lenge......Hadde ikke Stensbøl rulle ??? Mener på å huske han sa det en gang jeg pratet med han ifjor....

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår