MGR Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 nå har jeg satt i gang med en supra. mods side skjørt, wide body kit, og bakfanger. mer jeg skal gjøre er å fixe den til targa, andre felger og litt senking. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hey hey Samme bildet som jeg brukte jo ;) blir bra detta her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hehe ja dæ æ dæ. jeg har drivd på mæ dætta bilde lenge. mn har ikke funnet ut hva jeg kan gjøre med den før nå:)hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 du veit hva jeg syns fra det vi har snakka på msn så! men det er noe med den baken som plager meg! noe som mangler "inni" fangeren hvis du skjønner hva jeg mener! du kan se igjennom på andre sia! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg