Gå til innhold

Synspunkter på anlegg:)

Ranger emnet

steinerik

Anbefalte innlegg

Vil bare ha noen synspunkter på annlegget jeg har tenkt å kjøpe meg...:P

Noen forandringer etc. Har ikke helt bestemt meg for spiller enda, men det hadde vært flott om den hadde skjerm og navigasjon... Alt skal i en Golf 4 btw.

FOCAL K2 POWER 33KX * 2 . skal drivers a en Audison VRx 1.500.2

FOCAL K2 POWER 165KP2 skal sitte foran og drivers a en Audison VRx 2.400.2

FOCAL K2 POWER 130KP skal drives av en Audison LRx 2.250 og skal sitte i dørene bak.

Må jo ha litt kabler, batterier og slikt, men har ikke kommet så langt enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ha noen synspunkter på annlegget jeg har tenkt å kjøpe meg...:P

Noen forandringer etc. Har ikke helt bestemt meg for spiller enda, men det hadde vært flott om den hadde skjerm og navigasjon... Alt skal i en Golf 4 btw.

FOCAL K2 POWER 33KX * 2 . skal drivers a en Audison VRx 1.500.2

FOCAL K2 POWER 165KP2 skal sitte foran og drivers a en Audison VRx 2.400.2

FOCAL K2 POWER 130KP skal drives av en Audison LRx 2.250 og skal sitte i dørene bak.

Må jo ha litt kabler, batterier og slikt, men har ikke kommet så langt enda;)

Dette hørest da veldig bra ut, men du må huske en ting, bilstereon din blir ikke bedre enn det svakeste ledd. Du må ha i bakhode at dette er ikke noe "Plug N' Play" oppsett. Dette oppsettet trenger en del erfaringer for og få det til og yte maksimalt, pass på at du har nok strøm til fortsterkerne.

De fleste underdimensjonerer dette, noen kondiser er heller ikke og forakte i dette oppsettet. Men generelt så har du valgt meget gode komponenter, den skal du ha. Dette oser det kvalitet over. Audison er jo bilstereons svar på Ferrari:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja vet det, men tenkte du på en kraftigere dynamo og eller? eller holder det med ett par ekstra gel batterier? Jada skal få litt kondiser og sånt, men satt opp abre litt hoved ting nå:) Bare å komme med forslag til det og vil gjerne ha en god spiller. tenkte litt på http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=859&PHPSESSID=5943640e4d72db36c05127231bc429cf denne, men den har ikke high-volt linjeutgang. Gjør dette noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider