Gå til innhold

Trenger litt info......

Ranger emnet

mazda99

Anbefalte innlegg

Sist gang jeg logget meg inn så logget jeg inn med min brors konto, tenkte det kanskje var like greit og opprette en konto selv:)

Som sagt så har jeg akkkurat kjøpt meg en Mazda 626 -99 modell 2.0

Noen som vet hvor jeg kan finne innformasjon på denne bilen, motorkode, trim og lignende. Er det noen som har erfaringer med denne bilen fra før?

Har Mazda andre bilmodeller hvor den samma motoren er brukt?

Dette er en bil som skal byggest til demo bruk, så jeg trenger en del innformasjon.

Noen som har trimmet denne motoren?

Finnes det tuning med TUV til denne modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo 2.0'en med 115 hk. Den er rimelig stillegående og klarer fint å holde følge med trafikken ;) Dette er en motor som kom i 92, og ble brukt i 626 GE og MX-6 (du har 626 GF). Naboen har akkurat samme bil som deg. Den er problemfri.

Min far har hatt facelift-utgaven, men med 1.8. Den støya forferdelig mye. Så bra at du valgte 2-literen.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo 2.0'en med 115 hk. Den er rimelig stillegående og klarer fint å holde følge med trafikken ;) Dette er en motor som kom i 92, og ble brukt i 626 GE og MX-6 (du har 626 GF). Naboen har akkurat samme bil som deg. Den er problemfri.

Min far har hatt facelift-utgaven, men med 1.8. Den støya forferdelig mye. Så bra at du valgte 2-literen.

Det er en 136hk motor. den er 100KW......

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det må jo nevnes i det første innlegget ;) Jeg regna med at du hadde den lille 2-literen, var den det ble solgt mest av.

136-hesteren er ganske sjelden. Denne High-power-versjonen går faktisk godt. cheers

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider