Gå til innhold

Vr6 N/a

Ranger emnet


CumsteR

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har sett en VR6 kjøre 402m på 11.93 som sugemotor.

Du kan regne med å få ut bra med hk,fordi en orginal VR6 er veldig "snilt" satt opp fra fabrikk.

Mange ting som kan gjøres.

Hadde en Corrado VR6 før, med komplett Supersprint inkl grenrør. 264 graders Kent cams, Cold air intake og VW Motorsport VSR insug.

Har nå en orginal Golf VR6, og den går meget dårlig i forhold.

Orginal VR6 synes jeg slettes ikke går noe.

 

Anthony Dowd's 98 GTI VR6 - 268 cams/headwork, no boring, stock internals. Turn2 Cold Air Intake, exhaust, GIAC chip, 8mm wires, pulleys, flywheel, stock clutch, 23" Slicks, Quaife, 3.944 ring and pinion, Turn2 Power Pulley and Turn2 high performance motor mounts. Best time is 11.93 @ 111 MPH* (1.64 60ft)! 190,000+ miles - Nations quickest N/A A3!

 

* 4/2003

 

http://www.turn2usa.com

1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår