CumsteR Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hva er det folk har fått ut av en 2.8 12V VR6 motor? Uten turbo... Den med 2 kammer altså... Og 402m tider osv... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Har sett en VR6 kjøre 402m på 11.93 som sugemotor. Du kan regne med å få ut bra med hk,fordi en orginal VR6 er veldig "snilt" satt opp fra fabrikk. Mange ting som kan gjøres. Hadde en Corrado VR6 før, med komplett Supersprint inkl grenrør. 264 graders Kent cams, Cold air intake og VW Motorsport VSR insug. Har nå en orginal Golf VR6, og den går meget dårlig i forhold. Orginal VR6 synes jeg slettes ikke går noe. Anthony Dowd's 98 GTI VR6 - 268 cams/headwork, no boring, stock internals. Turn2 Cold Air Intake, exhaust, GIAC chip, 8mm wires, pulleys, flywheel, stock clutch, 23" Slicks, Quaife, 3.944 ring and pinion, Turn2 Power Pulley and Turn2 high performance motor mounts. Best time is 11.93 @ 111 MPH* (1.64 60ft)! 190,000+ miles - Nations quickest N/A A3! * 4/2003 http://www.turn2usa.com Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Separate spjeldhus gjør veldig mye på en sugemotor, men du må regne med 12-15000 for bare det alene. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.