Christiansk Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Min far har lånt bilen min mens jeg er i militæret, og dette kunne jo ikke gå feilfritt. Da jeg kom hjem i går kunne han fortelle meg at lyden i bilen plutselig hadde kommet bort. Lyden hadde visstnok forsvunnet før han startet. Kjørte en tur med lyd, parkerte, startet og skulle kjøre og da var lyden borte. Jeg kan IKKE finne feilen, eneste signalkablene til lyden bak var løsnet men det kom fortsatt ikke lyd etter jeg satte de i. Frontsettet er koblet til spilleren og det er det heller ikke lyd i. Det blinker noen ganger MUTE i displayet. Jeg har forsøkt å trekke ut strømmen osv, men ingen nytte. Den telefon-mute kabelen er heller ikke koblet noen plass. Noen som vet? Er det en mute-knapp jeg ikke kjenner til? Har finlest manualen opptil flere ganger og søkt i manualen på pdf. Veldig takknemlig for kjapt svar! mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Har du sjekket sikringen til forsterkeren din? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Ja sikringene på forsterkeren er intakte. Men frontsettet er koblet på spilleren, så det skulle spilt selv om forsterkeren til lyden bak hadde vært totalvrak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Min far har lånt bilen min mens jeg er i militæret, og dette kunne jo ikke gå feilfritt. Da jeg kom hjem i går kunne han fortelle meg at lyden i bilen plutselig hadde kommet bort. Lyden hadde visstnok forsvunnet før han startet. Kjørte en tur med lyd, parkerte, startet og skulle kjøre og da var lyden borte. Jeg kan IKKE finne feilen, eneste signalkablene til lyden bak var løsnet men det kom fortsatt ikke lyd etter jeg satte de i. Frontsettet er koblet til spilleren og det er det heller ikke lyd i. Det blinker noen ganger MUTE i displayet. Jeg har forsøkt å trekke ut strømmen osv, men ingen nytte. Den telefon-mute kabelen er heller ikke koblet noen plass. Noen som vet? Er det en mute-knapp jeg ikke kjenner til? Har finlest manualen opptil flere ganger og søkt i manualen på pdf. Veldig takknemlig for kjapt svar! mvh problemet ditt er att telefon mute kabelen din gnisser mot chassiet på spilleren din,altså mot jord! ta ut spilleren din og isoler kabelen skikkelig,så blir problemet borte....blå kabel det står mute på.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 problemet ditt er att telefon mute kabelen din gnisser mot chassiet på spilleren din,altså mot jord! ta ut spilleren din og isoler kabelen skikkelig,så blir problemet borte....blå kabel det står mute på.... Sjekka det nettopp. Det var ikke det som var problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Han har ikke kommet ani en mystisk knapp da? Trykker vilt for å få faenskapen til å funke :) Sikkert bare en bagatell siden den forsvannt sånn utenvidere..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 problemet ditt er att telefon mute kabelen din gnisser mot chassiet på spilleren din,altså mot jord! ta ut spilleren din og isoler kabelen skikkelig,så blir problemet borte....blå kabel det står mute på.... Holder en knapp på det jeg også.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Sjekk styrestrømmen til forsterkeren. Mulig den gnisser på jord.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 blå kabel det står mute på.... Kabelen er gul med svart stripe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Kabelen er gul med svart stripe. jepp,jeg vet....kom på det strax etter jeg skrev innlegget....hehe...beklager.. Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ja, skjønte det. Men det er ikke den:) Noen andre forslag? Alle kablene ligger likens som de gjorde da alt spilte. Forsterker bak virker, men spilleren muter. Som sagt så er fronthøyttalere koblet rett på spiller, så de skal spille uavhengig av det bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Defekt spiller. Jeg har en sånn spiller og jeg mener at det ikke går å mute den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hold inne "func" knappen i avslått modus. Bla deg frem til Telefon-mute, og kontroler om den står av. Kan være litt mongo dette mute greiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Skaff deg en kontroll. Der er det mute knapp. sjekk om den funker... Alle kontroller fungerer på alle DEH spillere... Men sjekk først telefon mute kabelen Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hold inne "func" knappen i avslått modus. Bla deg frem til Telefon-mute, og kontroler om den står av. Kan være litt mongo dette mute greiene. Valgene under TLF er MUTE og ATT. Man kan ikke velge off, skal det være mulig? Kabelen er isolert og fri for berøringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg