schizo Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Torrent: http://thepiratebay.org/details.php?id=3375848 Torrenten blir seedet med kraftige linjer så ikke vær redd for dårlig hastighet! Kom gjerne med kommentarer Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankeY Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ok redigerings programmet er loka osv SUX hardt er klar over at det har blitt lok med lyd og bilde noen steder. men det er da noe Siter FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Kan noen legge ut en link som funker. har ikke torrent eller hva det heter Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 http://filmer.streetmeet.info/Streetmeet-26-08-05.avi - høyreklikk og save as / lagre som. De som har torrent, bruk torrent, dere får like bra om ikke bedre speed der! Om alle bruker web url så blir bare webserveren treig også dør den. derfor BRUK torrent om dere har! Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Du har vel ikke navnet på den sangen som du starter filmen med? hørtes bra ut..(Y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankeY Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Det skal være credits på slutten av filmen men jeg kna legge ut en liste senere jeg lager den siste filmen nå(skedsmohallen). Siter FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg