Gå til innhold

Home made car clips 3 på nett

Ranger emnet

zel

Anbefalte innlegg

solgt eller ei... det er jo en smal sak å finne ut av hvem som eide bilene i mai 04 som det stod på filmen her...

jeg syntes slike filmer blir for dumt, sånn kjøring ødelegger bare.

holde seg til reglene på gata, så får en heller reise på bane å få kjørt fra seg... der går det i førstegang ut over en selv i allefall... bedre å rulle bilen i sandfella enn å havne i fronten på en stasjonsvogn med en småbarnsfamilie i..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig dette får et etterspill!!

Idioter som dette burde vært fratatt både bil og førerkort i all fremtid :deng

Skal bilen brukes så gjør det på en bane! Sirkulerer det ikke mer enn dette oppi knotten har dere ihvertfall ingenting på offentlig vei å gjøre!!

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm bare lurer jeg hva er det folk reagerer på med på denne kjøringen her?har sett mye værre kjøring en dettte så jeg bare lurte litt på vha det var som var så gale her?ser jo ut som all kjøringen foregår midt på natten og på lite traffikerte veier ?

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm bare lurer jeg hva er det folk reagerer på med på denne kjøringen her?har sett mye værre kjøring en dettte så jeg bare lurte litt på vha det var som var så gale her?ser jo ut som all kjøringen foregår midt på natten og på lite traffikerte veier ?

det er for teit det de holder på med.. uansett om det er midt på natta å lite trafikk så er det ikke mere enn en bil som skal til før de har drept flere..

selv om en har aldri så mye kontroll og god bil så hjelper det lite når en bil er 15m unna å du ligger i 150 på snø..

jeg håper att den evt de politifolkene som er innom her i ny og ne laster ned denne filmen og gjør sitt for att de ikke skal få kjøre mere på ei stund.

hold svinekjøringa på banen, å er du først så teit att du på liv og død skal kjøre svin på offentlig vei, ikke legg ut skrytefilm på nett...

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bla en s6 med og en svart rs2? En hvit s14 som burna osv osv?

Det var filma rundt fetsund lillestrøm og strømmen?. Hvis ja så har jeg sett filmen og den er jo ikke så ille. Skjønner ikke hva dere klager på, meld dere inn i bilist 2000 og kjør som en pensjonist

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bla en s6 med og en svart rs2? En hvit s14 som burna osv osv?

Det var filma rundt fetsund lillestrøm og strømmen?. Hvis ja så har jeg sett filmen og den er jo ikke så ille. Skjønner ikke hva dere klager på, meld dere inn i bilist 2000 og kjør som en pensjonist

Jepp. Men her er vi engler allesammen.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en av de som har vært med å filmet denne filmen på t-banen i dag, så jeg spurte han om han viste noe om hvorfor filmen ble trukket tilbake, å dette var svaret:

Når folk klager på den filmen, men ikke på filmen som ble lagt ut fra street meet i helgen, hvor biler stor å spola med folk tett opp mot bilen på alle sider, så er det noe galt. Hva om dekket smeller å man får en gummi bit på 2*2 cm som kommer i 200km/t i tryne? ikke farlig det eller? Å det var jo ikke film triks. Så når vi opplyser om at filmen er moddet, å ingen tror på det, så kan de skaffe egen underholding.

Han gikk utifra at alle som reagerte, reagerte på S6'n sin kjøring. Siden det andre faktisk ikke var ille nok til å miste lappen engang.

Jeg lesete noe om høye hastigheter på snø... Hvor får man dette ifra? 2 gir på 4 tusen omregninger på sperret vei og spoling, reel hastighet = 50km!

De som ville ha filmen kunne bare sende pm til meg. Jeg har mange kopier, så kan dere møte meg å få. Meningen med denne filmen var ikke å hisse opp noen eller å oppfordre til grisekjøring på vei.

Så til dere som vil se en morsom bil film.... Send meg PM.

(bor i Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, er det ingen av dere som er her inne som har begynnende parkinson i høyrebeinet sjøl? ingen av dere som har kjørt hjem fra fest i litt mindre edru tillstand sjøl? ingen av dere som har kjørt på veien når du halvsover og reagerer som en eldre skilpadde?

enig med forrige poster her, det går ikke så fort på den snøen som det ser ut som. jeg har selv vært med der de var og snøkjørte og sett på, og tror faktisk noen har montert turbo på selve filmen her.. :)

om du ikke liker å se sånne ting, hvorfor har du da lastet det ned???

alt er lov så lenge ingen ser det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider