B230ft Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 kan noen fortelle meg om jeg skal gå for bilstein sprint, eller gule koni!? få en bekreftelse, en gang for alle! greit nok, bilstein ligger noen lapper høyere i pris, men får jeg noe igjen for de? *veit dette har vært tatt opp i flere tråder tidliggere, men hadde vært fint men en endelig bekreftelse! lysaker virker det som opperer med brukbare priser, noen som vet om bedre steder å handle? evt. kjøpe fra utlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 jeg synesbilstein ble stivest..sprint er jo også kortere som er en fordel når bilen er senka.. og det skal den vel bli. har bilstein sprint til 740 liggende om du er interesert. veldig lite brukt:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ja jeg mener å ha lest du hadde liggennes ett sett tidliggere.. kan du gi meg en go'pris sender jeg deg penger pronto for å si det sånn;) hhe er drittlei sånn bilen er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Bilstein er best...bilen blir fort veldig stumpete med gule koni just. på "hard", samtidig som bilstein er minst like bra til banebruk osv. så er det også en ålreit demper til hverdagskjøring! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hehe men jeg er jo en liten hverdags-petter solberg som egentlig vil ha bilen stivest/jævligst mulig:D hehe men får alltid forskjellige svar på om koni er stivere enn bilstein visa versa men om ikke nox skal ha blodpris for sine kjøper jeg hans.. så får jeg heller bare bytte om jeg finner ut noe annet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hmm..har bestilt bilstein sprint fremme og bak+lesjöfors nå, kom på rett over 8.500,- er ikke det litt halvstiv pris egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg