Matchbox 4 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hvordan legger man inn bilder i forummet? assa hvordan finner jeg url adressen til mine bilder på desktop for og legge inn her.? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Du må laste opp bildene dine på nettet. Photobucket.com er enkelt å bruke, så får du URL til hvert bilde. Så legger du det ut i posten din ved hjelp av Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
incomin Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Hvordan spiller man inn subber og hvor lenge? Snakk om 2x Rockford Fosgate punch :) Siter Audi 80 1,8 Senka 40mm, 205/50 @ IA Star 16", Kamei grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Dette varierer LITT fra element til element. Hør med butikken du kjøpte det fra/send mail til RF ang. hvor lenge det skal spilles in. (Ellers så er det sikkert noen som vet eksakt tid for dine elementer her inne..) Under inspilling er det viktig og variere musikken. I bilstereo verden kan man og godt gi på litt, bare hold deg et godt stykke unda max (Det gjør altså ikke noe at elementet har litt bevegelse..) Element spilles inn for og mjuke de opp, så som jeg sa i starten, det er viktig og spille flere type musikk for og få variasjon i frekvensgangen. Og veksle mellom rock, hip hop og trance er ingen dum ting. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Så lenge det ikke vrenger, kommer støy osv fra elementene er det bare og skru opp... (du merker godt når de "gir seg") Ja, de blir mykere i oppheng osv, men og spille de inn i 100 timer med bølge brus på volum 1 er bortkasta.. Spill ren og pen musikk som ikke vrenger, og du er i mål. BTW: litt feil tråd og stille sånt spørsmål i kansje? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesje Skrevet April 11, 2017 Rapporter Share Skrevet April 11, 2017 Hei he ein mondeo der eg må ha ein kode får å få på spilleren någen så kan hjelpe me d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 11, 2017 Rapporter Share Skrevet April 11, 2017 Du må ta kontakt med Ford merkeforhandler hvis du har mistet koden. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg