Gå til innhold

FILM: Streetmeet Skedsmohallen 27/08-05

Ranger emnet

schizo

Anbefalte innlegg

Streetmeet Skedsmohallen 27/08

Torrent: http://www.streetmeets.no/torrents/

web: http://filmer.streetmeet.info/Streetmeet-27-08-05.avi (høyreklikk og save as)

DERE SOM HAR TORRENT BRUK TORRENT!

Torrenten blir seedet med 100mbit så det er mere enn bra nok speed, om alle laster fra web ender det med at webservern blir overbelastet og dør, og det vil vi ikke, vil vi?

Takk til int og FrankeY for og lage denne filmen :D

Kom gjerne med kommentarer!

edit: lagt til web url

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som seeder ingen som laster ned. Prøv å seed den ;)

Den blir seeda som bare det, har nesten 10mbit ut på denne.

Men thepiratebay sin stats er litt dårlig, er over 30 som laster ned!

Bare og klikke på torrenten selv om det står 0 seedere.

Skal virke ;)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut så vi uten torrent kan se på den også da

http://filmer.streetmeet.info/Streetmeet-27-08.05.avi

KOM MED KOMMENTARER DA FOLKENS!

Jeg synes ihvertfall filmen ble bra!

Creds frankey!

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen kunne blitt bra hvis:

- ti minutter av den hadde blitt fjernet, som var direkte kjedelig (kjøringa på veien).

- musikken hadde passet litt bedre inn med filmen, og fortsatt hatt motorlyder etc.

- skrevet litt bedre norsk på intro og rulletekst, ordbok og tegnsetting er flott har jeg hørt.

- rulleteksta hadde gått en del hurtigere.

- og at du hadde fått med deg kræsjen med det brødhuet bak rattet på Opel'n (stakkars ikke-hvilken-som-helst-celica).

Jeg syns ikke filmen din suger selvom det virker sånn på kritikken, men det er bare for å perfeksjonere det;) Ellers skal du ha en stor takk som filmer, redigerer, og legger ut på nett. Det også på kort tid, meget bra! ;)

:wave

Btw. jeg seeder denne filmen en stund med 1mbit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen kunne blitt bra hvis:

- ti minutter av den hadde blitt fjernet, som var direkte kjedelig (kjøringa på veien).

- musikken hadde passet litt bedre inn med filmen, og fortsatt hatt motorlyder etc.

- skrevet litt bedre norsk på intro og rulletekst, ordbok og tegnsetting er flott har jeg hørt.

- rulleteksta hadde gått en del hurtigere.

- og at du hadde fått med deg kræsjen med det brødhuet bak rattet på Opel'n (stakkars ikke-hvilken-som-helst-celica).

Jeg syns ikke filmen din suger selvom det virker sånn på kritikken, men det er bare for å perfeksjonere det;) Ellers skal du ha en stor takk som filmer, redigerer, og legger ut på nett. Det også på kort tid, meget bra! ;)

:wave

Btw. jeg seeder denne filmen en stund med 1mbit.

HØRER DU DET FRANKEY??? RETTSKRIVING!!

Takk for svar ole, regner med frankey leser det i morgen siden han som har laget filmen, jeg bare er "pr manager" elns :P bare sprer link til den jeg :D

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt tidligere er at redigerings programmet suger MAX og at jeg gjorde det beste jeg kunne med det jeg hadde. jeg gidder ikke å bruke "ulovelige" programmer osv. men hvis jeg skulle ha klippet no spess bedere så hadde jeg sitte til neste helg for da måtte jeg har gått bilde for bilde og når det er 3 bilder i sekundet seff så blir det mye.

Norsken min er kansjke ikke den beste men jeg gidder ikke å sitte med ordbok når jeg lager film.

Men ellers takk ;) cheers

Gardermoen filmen kommer senere i dag, den er ikke redigert så ikke forvent dere no syke effekter osv(borsett fra de effekte bilene har da) ;) :D

Flere filmer kommer vell som jeg er der, jeg skal skaffe noe bedere program men gidder ikke det loket nå.

musikken var ikke lett å mekke jeg hadde ikke så mye tid og var litt trøtt men seff det kunne vært bedere, jeg hadde ikke så mye musikk på pcn der å da.

MVH

FrankeY

Edit: jeg filma bare litt på starten så creds til int for å filme

FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel være minimum 24 bilder i sekundet for at vi skal oppleve det som en Flytende bevegelse... Tv sendinger og vanlige spillefilmer blir hvertfall sendt med 24-25 fps. Dataspill går jo i langt over 70-80...(kommer ann på grafikkkort osv)

Skulle bare kverulere litt ;)

Men syns filmen var bra jeg, fin for oss som ikke fikk vært der. hellothere

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe innrømmer at jeg skrev feil der ja det er 30fps som vi kaller det med i den film formaten jeg har leget det i så ligger den på 29 fps men uansett så blir det mye ;) men fint med litt kritikk da har jeg noe å drive på med til neste film jeg lager :D cheers

Edit:

Ikke jeg som filma slutten, synd at vi ikke fikk med det men int som filma så det sikkert ikke ;)

FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider