oleoleole Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 FrankeY: Det er ikke bare når du redigerer at du trenger en ordbok:p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankeY Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 haha ikke sant :P :hammer har 4 i norsk så da skriver jeg som jeg har lært :P går litt fort noen ganger på ukjent tastatur og da blir det feil :P Siter FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 haha ikke sant :P :hammer har 4 i norsk så da skriver jeg som jeg har lært :P går litt fort noen ganger på ukjent tastatur og da blir det feil :P Vel jeg har både strøket og hatt lave karakterer i norsk, men alikevel skriver jeg bedre enn deg:p Logisk, ikke sant? Det hjelper ikke om du fikk en 4 i norsk i 8. klasse på ungdomsskolen vet du;) Skylde på tastaturet da gitt... det som kan skje med tastaturet er at du bommer på en tast og treffer en annen i stedet, ikke at du glømmer tegnsetting:p Velvel, dette er off-topic og det er like greit å gi seg nå. Du er eid alikevel;) :wave Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankeY Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ikke får å dra det noe lenger så fikk jeg 4 på GK aka i Fjord men samma F*** du forstår det jeg skriver uansett ;) Siter FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Virka som de jentene i bakgrunnen var ute etter type? "Hvor gammel er han a?" Høhø... Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankeY Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Dem som vil ha en sang fra en film send meg en mail så skal jeg se om jeg ikke får sendt den til deg/dere etterhvert som jeg får mailene. hellothere mail: ATM er den frankeyth88@hotmail.com Siter FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg