Gå til innhold

Styling til BMW E28

Ranger emnet

DJ_Fiasco

Anbefalte innlegg

Har i den siste perioden lest litt på prosjekt sidene her....og begynner å få en liten menig over hva jeg skal gjøre med min 518....Holder på og leter motor til bilen nå....Hvis det er noen som har en annen BMW motor til E28 så gi beskjed til meg på D_J_Fiasco@hotmail.com.....

Bilen er desverre helt hvit nå....kom med ideer hvis dere har :D dukenukem

D_J_Fiasco@hotmail.com

BMW 518 E28 yodude yodude yodude yodude

dukenukem :smilbmw :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i den siste perioden lest litt på prosjekt sidene her....og begynner å få en liten menig over hva jeg skal gjøre med min 518....Holder på og leter motor til bilen nå....Hvis det er noen som har en annen BMW motor til E28 så gi beskjed til meg på D_J_Fiasco@hotmail.com.....

Bilen er desverre helt hvit nå....kom med ideer hvis dere har :D dukenukem

Du kan mal åver kvitfargen med bængalack og rull:) Nei da,få tak i ein heil delebil 525 eller 528 fra sverige du som bor 10min fra svenskegrensa. Du må ha meir einn bærre motor om du ska ha i nå større i 518`n. Trøng ainna bremsa,bremskraftferstærker++++ Bæste e å få tak i ein heil delebil. Æ har nu kjøpt mæ en E34 æ da cheers :wave

doktor_pilsner@hotmail.com

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M535 kittet må vel være det beste.. Men tro meg, vent til å koste på bilen før du får en 6er bmw.. er ett helvete å skifte motor i 518 forgasser.. Jeg kosta på min 518 25000+ (felgs, lakk, m535 osv) så det vet jeg godt :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider