Gå til innhold

Årets siste Biltreff ?

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

vel, nå er snart høsten her, og snart er det årets siste gatebil, jeg lurte på om folk var keene på et treff helgen etter gatebil?

Mitt forslag til plass er skedsmohallen, også sier vi det slik at herjing, burning ogsånt foregår på veien vedsidenav parkerings plassene?

er enig at det er kult at folk shower, men når steinsprut og kræsj er ressultater så er jeg ikke heeeeeelt keen på det, ( jada, jeg kan flytte epa traktorn )

Bare si hva dere mener og vil, hadde vært kult med et treff til før snøen kommer.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig her altså!

Helgen etter gatebil på skedsmohallen hadde vært kos. Så heller sett opp en liten plass til burning!

Kanskje få til noe streetracing eller showoff litt videre innover veien der, er blindvei og det er en dritlang rett strekning noen meter til inn veien der.

Er bare og ha noen til og følge med ved veien om det kommer noe politi. Holder jo med 2 stk med walkie f.eks. :P

men men, andre forslag?

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si ordet streetracing høyt, det er da onkel blå kommer vettu.

og da får vi en Metro tilstand :drive2 :drive2 :drive2 :drive2 :drive2

Men da må vi spre ordet rundt da, at helgen etter årets siste gatebil, så er det treff. Mess kan vel lage tråd? også sender vi maaaaaaaaassse sms rundt!

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen etter gatebil, det er altså lørdag 24 september det er snakk om?

Det er knall isåfall, for streetmeetet på lørdagen var HELRÅTT!

Det at folk burner skaper bare ekstra bra stemning, jeg skjønner at de med fine biler og lakk blir sure, men kan ikke de parkere litt mer taktisk til neste gang da? Burninga var rått denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider