Dodge_polara Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hei! har lakkert bilen min i fjord(den er ikke på veien, har enda litt igjenn) men det ble ikke HELT bra, så jeg må forhøre mg litt her nå før jeg tar det på nytt...garagelakkering er billigst! birthday jeg har brukt 2 komponent metallic-lakk, (litt perlemor), + klarlakk. det jeg skulle vist, var blandeforhold! jeg leser og hører forskjellig! ønsker innspill... jeg brukte: lakk: + 25-30% tynner klarlakk: + 1/3 tynner + 1/3 herder høres dette helt på jordet ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Det spørs hvilket lakkmerke du bruker. Hvist du vet det, så blir det enklere å hjelpe. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodge_polara Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hmmm...lakken er kjøpt på standox, klarlakk og tynner er kjøpt på en lokal mitsubishi-forhandler, og ble levert i blanke 1L bokser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Standox base-lakk er ikke 2 komponent. Den skal tilsettes 50% MSB tynner. Klarlakk skal vanligvis tilsettes 50% herder, og 10% tynner. Men det varierer litt med merkene. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hmmm...lakken er kjøpt på standox, klarlakk og tynner er kjøpt på en lokal mitsubishi-forhandler, og ble levert i blanke 1L bokser Forutsatt at det er akryllakk (ikke vannb.) du har fått, har f.eks Standox og Spies Hecker-lakk blandingsforhold 2:1 + 10-15%. Altså 2 deler (klar)lakk, 1 del herder og mellom 10% og 15% tynner oppi. Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg