olehenri Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Tror det er ei jente som har kjøpt den.. Ikke helt sikker men.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Sorry off-topic, men denne bilen går i Kongsvinger buzz? Stemmer ikke det? :) Så den her forleden i Kongsvinger skjønner du.. hellothere det er helt korekt.. jeg solgt den for 5-6 uker siden til en hyggelig kar der fra.. har du mulighet til og ta noen bilder av bilen, viss du ser den?? (angrer endel på at jeg solgte den) hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 det er helt korekt..jeg solgt den for 5-6 uker siden til en hyggelig kar der fra.. har du mulighet til og ta noen bilder av bilen, viss du ser den?? (angrer endel på at jeg solgte den) hehe... Husker du navnet hans? :) Kan godt ta bilder neste gang jeg ser den! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Styling om vintern går da greit. Så fremt du ikke skal leke deg og havner oppå en kantstein med lav bil :D Da går det litt ille med fangern... hoho MEN er du like heldig som meg så er det kun lakkskader. Kommer jo mye an på hva stylingen er laget av. Heldigvis har jeg styling som tåler ganske så mye. Men i vinter blir det ikke akkurat noe tullkjøring nei. Lav bil og styling er snøplog om vintern.. I KNOW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Styling om vintern går da greit. Så fremt du ikke skal leke deg og havner oppå en kantstein med lav bil :D Da går det litt ille med fangern... hohoMEN er du like heldig som meg så er det kun lakkskader. Kommer jo mye an på hva stylingen er laget av. Heldigvis har jeg styling som tåler ganske så mye. Men i vinter blir det ikke akkurat noe tullkjøring nei. Lav bil og styling er snøplog om vintern.. I KNOW! derfor har man gewinde :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 derfor har man gewinde :D hehe.. hadde det på æwdi`n.. gadd ikke skru den opp høyere for det :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg