Gå til innhold

Råd til kjøp av russe-bil?

Ranger emnet

ev1

Anbefalte innlegg

Hehe, det var bilen din jeg tenkte på ja, Tommy_Erwin... :hammer

Men fra spøk til Halvor. kjøp dere en hiace diesel.Typen fra ca 90-94 uten firehjulstrekk er ganske billige nå, greie å kjøre, god plass og ikke minst DRIFTSSIKRE....

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

81mod beauville, KUN gått 78000 :chevy

Miles eller kilometer? Min skal liksom ha gått bare 47 000, men tror telleren har gått flere runder for den er bare fem-sifret.

Edit: VW Transporter og Caravelle er ikke så dyrt heller. Og da mener jeg de 90-talls modellene med motoren foran. Man kan vel styre og ordne med seter så mye man vil bare den har vært norsk-registrert i mer enn 10 år?

Her foreksempel har du en fin hvitruss bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 81mod beauville, som kun gått 78000 ? Jajøss

Kan være miles? hakke peil på det men kan umulig stemme hvis det er km.

tro det eller ei, er faktisk KM! før den ble kjøpt som russebil i fjor har den bare vært kjørt til en campingplass m/vogn og våren og hjem om vinteren.. hellothere

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miles eller kilometer? Min skal liksom ha gått bare 47 000, men tror telleren har gått flere runder for den er bare fem-sifret.

Edit: VW Transporter og Caravelle er ikke så dyrt heller. Og da mener jeg de 90-talls modellene med motoren foran. Man kan vel styre og ordne med seter så mye man vil bare den har vært norsk-registrert i mer enn 10 år?

Her foreksempel har du en fin hvitruss bil :)

Er så enig, så enig Tommy. Denne Caravellen her er en modell som kommer for fullt som russebil nå. Driftsikre og store, samtidig som de er ganske kule. Her i Kristiansand hadde noen venner av meg (blåruss) en 1994 modell Toyota HiAce som russebil. Den ble kjøpt for 12000,- av foreldrene til kompisen min høsten 2004 og rævkjørt så til de grader gjennom vinteren før den ble ytterligere voldtatt gjennom en turbulent russetid. Hvor er bilen nå? Jo. Den er i Tromsø da søsteren hans har brukt den på roadtrip flere tusen kilometer på norske veier. Nå har de fått bud på 30.000,- av russ '06. Dette er en bil Toyota i Kristiansand ville gi 12.000,- for i innbytte grunnet rust. Helt sprøtt. Angrer på at vi kjøpte amerikaner selvom vår faktisk gjorde jobben helt konge og var generelt sett ganske stilig. Forøvrig tilsalgs den og ;)

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Er så enig, så enig Tommy. Denne Caravellen her er en modell som kommer for fullt som russebil nå. Driftsikre og store, samtidig som de er ganske kule. Her i Kristiansand hadde noen venner av meg (blåruss) en 1994 modell Toyota HiAce som russebil. Den ble kjøpt for 12000,- av foreldrene til kompisen min høsten 2004 og rævkjørt så til de grader gjennom vinteren før den ble ytterligere voldtatt gjennom en turbulent russetid. Hvor er bilen nå? Jo. Den er i Tromsø da søsteren hans har brukt den på roadtrip flere tusen kilometer på norske veier. Nå har de fått bud på 30.000,- av russ '06. Dette er en bil Toyota i Kristiansand ville gi 12.000,- for i innbytte grunnet rust. Helt sprøtt. Angrer på at vi kjøpte amerikaner selvom vår faktisk gjorde jobben helt konge og var generelt sett ganske stilig. Forøvrig tilsalgs den og ;)

oy....He..he.... og betale 12ooo for en bil og selge den for 30ooo er jo syykt bra da.. men .. 18ooo i fortjeneste er artig og høre cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha med en som kan en del om det tekniske (motor osv).

lett å brenne seg der, og ende opp med noe dritt som blir stående i 1000deler i garasjen fra 1-17mai!

ellers kan det lønne seg og ikke gå for første og beste,heller bruke litt tid på å finne bil.

PS: skaff sponsorer allerede nå! vi på min bil har fiksa mange allerede

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha med en som kan en del om det tekniske (motor osv).

lett å brenne seg der, og ende opp med noe dritt som blir stående i 1000deler i garasjen fra 1-17mai!

ellers kan det lønne seg og ikke gå for første og beste,heller bruke litt tid på å finne bil.

PS: skaff sponsorer allerede nå! vi på min bil har fiksa mange allerede

ok...det var smart. hellothere men sponsor har vi ikke tengt så mye på.kansje det er på høy-tid nå og begynne vampire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med sponsorer så tidlig som mulig ja. Tror ikke alle butikkene i området syns det er så moro med tre-fire russegjenger innom hver dag midt i Mai med store smil.

Vær litt seriøse, skriv et hyggelig brev hvor dere presenterer dere selv. Hva dere trenger penger til med et lite jalla-budsjett eller lignende. Også legger dere ved kontakt informasjon til én av gjengen så slipper de å ha ti forskjellige å forholde seg til.

Ta kontakt med de dere har tenkt å spørre om sponsing fra. Ikke forvent noe svar der og da, men bare spør pent om de vil være villige til å vurdere dere, og om dere kan få lov til å legge igjen "søknaden" deres som de kan titte på ved en senere anledning.

Da virker dere flinke og ansvarsfulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en 91 mod Chevy Bauville tilsalgs. God teknisk stand. EU godkjent i januar i år, det ble da bytta da div foringer endeledd og bærekuler i framstilling så nå er den topp. Registrert for 9 personer. Tøff inredning med benk med neonlys, perkett på gulv osv. Chromespoke felger 275/60-15 bak og 235/70-15 foran.

Skilter er fortsatt på bilen,men vil innen en mnd bli levert inn pga forsikring.

Send pm hvis noen er interisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen: Hiace!

Noe av det mest driftssikre man kan få tak i... passer man på olje og oljeskift så kan du kjøre til du blir grønn i trynet uten å koste på bilen ei krone!

Hvis det er driftssikkerhet man er ute etter ihvertfall...

Bruker i underkant av en liter diesel på mila, ikke akkurat noen rakett, men det flytter seg ihvertfall....

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med sponsorer så tidlig som mulig ja. Tror ikke alle butikkene i området syns det er så moro med tre-fire russegjenger innom hver dag midt i Mai med store smil.

Vær litt seriøse, skriv et hyggelig brev hvor dere presenterer dere selv. Hva dere trenger penger til med et lite jalla-budsjett eller lignende. Også legger dere ved kontakt informasjon til én av gjengen så slipper de å ha ti forskjellige å forholde seg til.

Ta kontakt med de dere har tenkt å spørre om sponsing fra. Ikke forvent noe svar der og da, men bare spør pent om de vil være villige til å vurdere dere, og om dere kan få lov til å legge igjen "søknaden" deres som de kan titte på ved en senere anledning.

kan vel legge til at hvis dere har kjøpt bil, lønner det seg naturligvis å legge ved bilder :)

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..så smart og skrive et hyggelig brev da..vi spurte i en butikk her om dagen men da sa de nei med en gang...så kansje en søknad er rett medisin m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider