Predator Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Jeg prøver som faen og instalere nero 5 men jeg får kun beskjed om at det finnes en gammel versjon av nero der. Den spør om den skal fjerne den jeg sier ja men da blir plutselig veiviseren avbrutt??? Har prøvd og fjerne gammle nero manuelt men et par filer der nekter og forsvinne! Noen som har noen forslag får jo faen ikke brent ut filmene mine:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Har du prøvd å avinstallere hele det gamle programmet via Kontrollpanel->Legg til/fjern programmer? Ellers kan du jo prøve å gå gjennom registeret og slette alle gamle nero-nøkler og sånt derfra. Alt blir nemlig ikke borte derfra ved en avinstallering, og registerne har en tendens til å bli føkka hvis man bruker piratkopier. Herved ikke sagt at du gjør det, bare info :) Hvis du fortsatt ikke kommer noen vei kan du jo prøve et annet brenneprogram. Last ned Easy CD creator eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Nå kan jeg ikke finne noe som har med nero og gjøre igjen på pcen men fortsatt får jeg melding om at en gammel versjon finnes på pcen??? Jævlig frustrerende!!! Noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by quack Ellers kan du jo prøve å gå gjennom registeret og slette alle gamle nero-nøkler og sånt derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Start --> kjør --> regedit <enter> Der kan du søke etter nero og slett alt du kommer over :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Flasher Start --> kjør --> regedit <enter> Der kan du søke etter nero og slett alt du kommer over :D Eller Ahead Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Takker nå er det installert:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg