volvoraaner Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hva synes dere om 7førr'n min? Litt om bilen: Bilen er en volvo 740 gl 86 mod Motoren er en B204GT 200hk Har addon front å sideskjørt 3" effektanlegg fra turbo Vinteren 04-05 hadde jeg full overhaling av motoren. Dette ble gjort da: Nye stempler Samtlige lagere i motoren ble bytta Alle smørekanaler ble staket opp Blokka ble lakkert Plana topp Nye ventiler, tetninger Bytta oljepumpe Kan også legge til at motoren har undrespylte stempler org. Noen bilder i fra overhalingen: Nettop satt i de nye stemplene. Her er veiva lagt i igjen med nye veivlagere å rådelagere. Snart klar til montering i bilen igjen. Planer i fremtiden: Muligens skru opp ladetrykket Bytte innsprut dyser. Noen andre som har forslag til hva jeg kan gjøre uten at det koster skjorta? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 UUUroolig stoore bilder.. Vanskelig å se så mye nå, men ser OK ut:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Har fiksa litt på størrelsen på bildene nå...funker bedre nå Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 feit bil med feit motor:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Fin bil!! grom motor og! Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 kult! med chip, større dyser og justerbar btr og ny turbo kommer du vel greit over 250 hk.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Takker Blir ingen endringer i motor foreløpig siden jeg enda er student, men kanskje neste år når jeg begynner som læreling. Men har lyst på mere effekt Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Åssen går en slik GT? Har alltid siklet på en B204FT ev GT. Men disse kom vel stort sett i Italia og Belgia(?). Fant en tilfeldig utgave i en svensk bil i går. Hva ligger slike på i pris? Åssen kom du over din? :) Når det gjelder forbedringer har jeg en oppgradering med uviss effekt; nytt grenrør. Men de selvoppnevnte lærde strides hvorvidt 'log style' som du har eller en 4-1 er best. Begge har utvilsomme fordeler. Hvilke ulemper som er størst klarer ikke jeg å avgjøre.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Åssen går en slik GT? Har alltid siklet på en B204FT ev GT. Men disse kom vel stort sett i Italia og Belgia(?). Fant en tilfeldig utgave i en svensk bil i går.Hva ligger slike på i pris? Åssen kom du over din? :) Når det gjelder forbedringer har jeg en oppgradering med uviss effekt; nytt grenrør. Men de selvoppnevnte lærde strides hvorvidt 'log style' som du har eller en 4-1 er best. Begge har utvilsomme fordeler. Hvilke ulemper som er størst klarer ikke jeg å avgjøre.. Var ikke jeg som fikk tak i motoren, var han jeg kjøpte den av. Men det stemmer at motoren kommer fra italia. Belgia vet jeg ikke. Motoren drar rimelig greit, Ikke noe negativt med den. Artig motor siden den ikke er så ofte å se. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 korti kommer senkingen? :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 vet ikke. Blir nok en stund til. Har ikke penger til sånt nå. Prioritere først og frems krengningstag nå så den ikke legger seg over så mye i svingene. Så får vi se hva som kommer etter det. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 glt kammer er å anbefale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 glt kammer er å anbefale Ok, vet ikke hva slags kammer som sitter i denna jeg. Er jo en 2 liter 16v med 200 hk org, regner med at den toppen ikke er så veldig dårlig, er jo 15 hk mer enn i 2,3 literen. Så noe må jo være endra i toppen på den Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 N I C E ! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 kan jeg fåreslå at du må senke den grå noen 40,60,80mm :drive2 Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg