B230ft Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 om du fremdeles lurer på åssen fjører du har, så er de særdeles like lesjöfors'.. samme antall vinninger og utforming hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 ok, noen som har papirer på disse jeg kan få el? hadde vært kjekt å ha Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 jøss, passer 760-stagene og!? tøft... og de er 22mm? ikke 21? Edit; du går flyfag på skedsmo, ikkesant? ;) Stemmer det...Flyfag jeg gitt... Åssen visste du det a? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Stemmer det...Flyfag jeg gitt...Åssen visste du det a? Gikk i klassen over deg fram til sommeren, hehe ;) husker sikkert den lyseblå 740'n med orginalvinge = Me ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 åja, da vet jeg hvem du er gitt;) Du jobber hen nå a? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 åja, da vet jeg hvem du er gitt;)Du jobber hen nå a? hehe, godt,godt :op Ble nok forsvaret på meg.. LK-lærling. Jobber på Gardermoen, på Herculesen ;) Starta på 7 uker's rekrutt 27 juli, og vært på Gardermoen siden 20 sept. Ble kort nok sommerferie hvertfal! ;) Åssen går det på skolen a? Noen store nyheter? hehe, må ta meg en tur ned over nyåret.. må melde meg opp igjen til en liten Lover og Bestemmelser-skriftligeksamen. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 hehe, godt,godt :op Ble nok forsvaret på meg.. LK-lærling. Jobber på Gardermoen, på Herculesen ;) Starta på 7 uker's rekrutt 27 juli, og vært på Gardermoen siden 20 sept. Ble kort nok sommerferie hvertfal! ;) Åssen går det på skolen a? Noen store nyheter? hehe, må ta meg en tur ned over nyåret.. må melde meg opp igjen til en liten Lover og Bestemmelser-skriftligeksamen. hehe, går bra med meg vettu... Ikke noe nytt der nei. Ok, må ta opp dig. eksamen jeg, strøk i fjord, hadde 39 i feber under eksamen:P hehe... Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ingen som har godkjenningspapirer på lesjøfors her? hadde vært kjekt å ha. Noe som vet om lesjøfors fjærer foran som ikke er kappa til salgs? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg kan scanne mine i morgen, de ligger i bilen, og jeg gidder ikke å gå ut pga at jeg er syk.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ok, takker. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Har papirer i PDF-format. Fekk dei til mine fjører. Kom med E-post så kan eg sende. Er på Tysk, men dei er greie for biltilsynet her. Har ikkje fått det godkjent endå pga ein langvarig eksos-reperasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 andreasH, du har fått pm. Noen som vet om lesjøfors fjører foran el? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Er vel sikkert mulig å skaffe 285 Chip kit til denne Spruten Tenninga også da det er LH 2,4 toppen er vel god for 400gamp innsug er god for en del hk å det er sikkert blokka å grenrøret også... dyser bensin reg å turbo så er du vel på god vei tenker jeg;) Hold oss oppdatert... si fra om du skal selge... hadde ein gang en sort 740 med 960 front fra 93 og samme motoren som deg... angrer som en unge på at jeg solgte... så si fra om du skal selge:);) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hehe. Vet ikke når den blir til salgs, men blir nok en eller annen gang... En annen ting er at bilen er utrolig artig på vinterføre... Fin å kontrollerbar i sladd.. Når det gjelder trim vet jeg ikke hva som skjer, kommer ann på om jeg beholder bilen når jeg begynner som lærling eller om jeg kjøper noe annet.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Er vel sikkert mulig å skaffe 285 Chip kit til denne Spruten Tenninga også da det er LH 2,4 toppen er vel god for 400gamp innsug er god for en del hk å det er sikkert blokka å grenrøret også... dyser bensin reg å turbo så er du vel på god vei tenker jeg;) Hold oss oppdatert... si fra om du skal selge... hadde ein gang en sort 740 med 960 front fra 93 og samme motoren som deg... angrer som en unge på at jeg solgte... så si fra om du skal selge:);) Org. topp og kammer butter på litt over 300 HK... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg