volvoraaner Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Da har jeg bestillt meg 4 nye lesjøfors fjærer til bilen. De sendes vel på mandag tenker jeg.. Kommer med bilder under monteringen. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Fjørene er nå kommet å står klare for å monteres. Montering skjer nok i morgen, har i hvertfall ledig løftebukk da så benytter meg av den. Kommer med flere bilder etter montering Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 good shit :) får legge ut før og etterbilde da :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 jepp jepp. Det kommer, blir nok ikke så stor endring bak da jeg har lesjøfors bak fra før, men håper på litt forandring foran. Men skal ta før og etterbilde ja. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 jepp jepp. Det kommer, blir nok ikke så stor endring bak da jeg har lesjøfors bak fra før, men håper på litt forandring foran. Men skal ta før og etterbilde ja. jepp.men blir igrunn ikke så lav fremme med senkefjærer.må som regel fram me kutteskiva for å få fint stuk på bilen :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hmm, ok, vi får se, først skal den godkjennes med org senkesett. Så får vi se hva som skjer etter det, planen er bare en bil som krenger mindre, har bytta til 21mm krengningstag forann. Så få håpe det hjelper på enda mer med nye fjører. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Før: Etter: Kommer med flere bilder senere i dag. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 skulle vært skutt han som fant ut at senkesett fremme til 740 skal være så lite senk på! :titties: Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hehe, så sant, så sant.. Anyway. Her kommer et bilde fra jeg kjøpte bilen, med org fjører, å et nytt bilde med lesjøfors. Før: Etter: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ser ud som det hjalp siden ann hva jævla høge før Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hjalp en god del bak, fikk den ned litt forann også.. Har bestilt nye gassdempere så får disse til mandag, burde bli en del stivere da. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 åssen gassdempere har du bestilt? pris? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 bestillte KYB dempere. Koster vel 650-700 kr pr stk, har ikke råd til å koste på noe dyre saker. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 greit nok det da. Fått på dempera enda a? Hjalp en GOD del med senking, den var HØY før! :p Sku hatt motor'n din i 360'n ;) hehe :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kort spm Volvoraaner; Kan du kort beskrive hvordan du byttet motor i bilen din? 1. ut med girkasse 2. ut med motor 3. Inn med motor 4. Inn med Girkasse 5. Koble el-nett& vri tenninga? Bare lurer litt på hvordan jeg må gjøre det under motorbyttet i påsken :oP Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg