Gå til innhold

Min 740 GL/TIC 16v

Ranger emnet


volvoraaner

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

egentlig dumt og rart wankel ikke holder... makan til energieffektiv motor finner man ikke! Og prinsippet er egentlig genialt :) neste trinn er liksom diesel eller Gassturbin skulle jeg tru, i ren energieffektivitet.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, en skikkelig el.motor er vel egentlig bedre, har jo akselerasjon fra 0 til 40.000rpm på ca 0,ingenting! og om man kutter litt ned der får man et sinnsykt dreiemoment også, men med rette girkassen tror jeg det går an å få et sinnsykt bra oppsett

 

Sove du aldri? Sorry OT

Volvo 242 78 mod B19A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår