Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er mye fram og tilbake her og mange forskjellige meninger om ditten og datten.. Det blir streetmeet ved skedsmohallen 24/9.. Snuten kommer uansett så det er jo lite vits å spørre de for da vil de bare komme med narkohunder og hellikoptre.. Bare møt opp, få med flest mulig, og ha det morro.. så blir det som det blir.. så drit no å all den diskuteringa fram og tilbake om vi skal kontakte snuten eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare møt opp, få med flest mulig, og ha det morro.. så blir det som det blir.. så drit no å all den diskuteringa fram og tilbake om vi skal kontakte snuten eller ikke..

 

Jepp. Blir ikke noe kontakt av politiet denne gangen ihvertfall. Kjører samme opplegg som sist gang på skedsmohallen, det fungerte meget bra og var velykket. Så møt opp!

 

turbo2: næsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at plassen fungerer som parkering for skedsmohallen da... kan godt være at det er noen form for arrangement der såpass tidlig på kvelden....

 

Jepp, godt poeng. Skal følge litt med på lørdagene fremover og se når plassen tømmes... Og når det blir mørkt ute.

 

Men i hvertfall, 18:00 tror jeg blir for tidlig for en del, hjem fra jobb, spise, slappe av litt, etc. Sammtidig som det hadde vært morro å prøvd å starta ett streetmeet tidligere enn før, så 19:00 er jeg egentlig for så lenge det lar seg gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir ikke noe kontakt av politiet denne gangen ihvertfall. Kjører samme opplegg som sist gang på skedsmohallen, det fungerte meget bra og var velykket. Så møt opp!

Ting fungerte fint, men skaffe deg bedre snøring på fokusen på

videokamera :hammer

hahahaha:D

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel holde meg hjemme jeg da... siden det er bare sutre fitter på disse meetsa..

 

:oohh

haha :) Ja det må du gjøre, så alle pensjonister og småbarn ikke blir vettskremt av kjøringen din.

Jeg synes all kjøringen forrige gang var gøy å se på, og håper folk forstår at bil kan være farlig: ofte så vi flere feite folk som dasset over "veien" der folk holdt på å kjøre på parkeringa. Bruk vett folkens- flytt deres legemer unna når folk herjer.

Og en ting til: drit i politiet og alt snakk om samarbeid. La oss bare gjøre som forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at plassen fungerer som parkering for skedsmohallen da... kan godt være at det er noen form for arrangement der såpass tidlig på kvelden....

 

 

Viste ikke det jeg cheers

 

19.30 og utover da folkens? Men slutt å diskuter og slutt å ta opp de samme diskusjonene. Move on! Streetmeet 24.09.05 @ skedsmohallen- Maxpower kommer trolig, så spred ryktet videre folkens..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad folk skal gjøre alt så vanskelig jeg !!!

 

Hittils er det jo enda ikke bestemt tidspunkt!

 

Kan ikke noen bare sette ned foten og si det begynner 19, be there or be square!

 

Eller noe i den duren. Max Power har sagt de kommer så da kan dere spre rykte om det også, om de da ikke kommer og folk blir skuffa så er det vel dems feil når de har sagt de kommer.

 

Men hvorfor skulle de ikke komme når de har sagt de kommer, så at de kommer eller ikke kommer bør ikke være noe problem for de som kommer, eller eventuelt ikke kommer.... :hammer

 

Er det ikke lett og forstå hva jeg mener? :hug:

 

Så jobben deres nå er spamspam til alle dere kjenner som liker biler!

 

PS; har dere noen bilder fra streetmeets eller andre bil events, registrer dere på http://galleri.streetmeets.no så får dere muligheten til og lage eget album :D

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!!!!

 

men når man kommer fra rælingtunellen er det rett frem i første.....og når man er i 2 runkjøring ligger varemessa til høyre..

 

Noen som kan forklare veien til skedsmohallen? er ikke kjent.

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!!!!

 

men når man kommer fra rælingtunellen er det rett frem i første.....og når man er i 2 runkjøring ligger varemessa til høyre..

 

Noen som kan forklare veien til skedsmohallen? er ikke kjent.

 

Når du kommer ut av rælingstunellen så kjører du rett frem i den første rundkjøringa, neste rundkjøring tar du av til høyre mot fetsund, tredje rundkjøring tar du til venstre, følg veien gjennom 2 rundkjøringer til (rett frem i begge) så tar du første til høyre da. Da skulle det heller ikke være umulig å se skedmohallen, ligger ved siden av en stor gressbane.

 

Lykke til

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår