volvoraaner Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 da sier vi kl. 19.00 da. Jeg kommer. Hørt ryter om at den røde e30 325'n kommer også Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 19:00 it is! I SEE YOU WHEN YOU GET THERE! BTW: SnuRRe / SuRRe er søt! :p - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Blir jo bare bedre og bedre detta her da.. Ta med deg dine amgios/amigas også så blir det bare bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Syns 19.00 var litt tidlig. Vi veit jo ikke om idretten er ferdig i hallen da engang. Jeg og halve Oslo spiser vel middag på den tiden også. Uansett, bare positivt at det er folk der før jeg kommer ved 20.00 tiden :thumb Speedy 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malvin Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Skal man ha et lovlig treff med burning og sånnt er det bare å leie Rudskogen, naf øvingsbane eller ett annet sted. Så er det bare å burne til man blir blå!!!! Koster penger så klart men med alle de folka som kommer på ett Streetmeet så må det da gå å spleise mener jeg da. Litt off topic men!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Skal man ha et lovlig treff med burning og sånnt er det bare å leie Rudskogen, naf øvingsbane eller ett annet sted. Så er det bare å burne til man blir blå!!!! Koster penger så klart men med alle de folka som kommer på ett Streetmeet så må det da gå å spleise mener jeg da. Litt off topic men!!! Ikke vits å diskutere her. Dette er streetmeet, ikke gatebil. Streetmeet = gratis :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Er glad folk skal gjøre alt så vanskelig jeg !!! Hittils er det jo enda ikke bestemt tidspunkt! Kan ikke noen bare sette ned foten og si det begynner 19, be there or be square! Eller noe i den duren. Max Power har sagt de kommer så da kan dere spre rykte om det også, om de da ikke kommer og folk blir skuffa så er det vel dems feil når de har sagt de kommer. Men hvorfor skulle de ikke komme når de har sagt de kommer, så at de kommer eller ikke kommer bør ikke være noe problem for de som kommer, eller eventuelt ikke kommer.... :hammer Er det ikke lett og forstå hva jeg mener? :hug: Så jobben deres nå er spamspam til alle dere kjenner som liker biler! PS; har dere noen bilder fra streetmeets eller andre bil events, registrer dere på http://galleri.streetmeets.no så får dere muligheten til og lage eget album :D klokken 19 er litt tidlig, men forrige gang fikk jeg ikke noen bra bilder, pga mørket, og måtte dra ved 12 tiden, så jeg fikk sove ut før jobben, men klokka 19 vil vel få komme, og så baller det på seg utover kvelden.. så vi stiller opp :D Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Veldig offtopic: Noen som er med på en liten felles mat bit på f.eks Robsrud før streetmeet`n. Norges beste hamburger selges der hellothere Håper folk som stiller opp på streetmeets tenker litt over plasseringen sin ovenfor biler som spinner osv, er i alle fall ikke noe vits i å slenge med leppa ovenfor de som ofret dekk etter på fordi at de var nærme bilen du satt i osv. Hvis folk viser litt respekt og virkelig bruker hue så kan detta bli veldig bra. Burning kan man prøve å få samlet som sagt litt tidligere i tråden, er vel ikke værre enn å ta det på vei ut i fra parkeringen osv, finner vel en løsning på slike ting uansett. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Sånn som det var snakk om litt tidligere på denna tråden, eller den forrige, at man holde av et området på forhånd slik at folk med fiine biler kan parkere på andre enden av p-plassen.. f.eks hvis vi holder av deler av den ene sida, der man ikke kjører inn til p-plassen, for burning og morro.. Det vet vi som filmer hvor det skjer også, så slepper vi å gå fram og tilbake på plassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Sånn som det var snakk om litt tidligere på denna tråden, eller den forrige, at man holde av et området på forhånd slik at folk med fiine biler kan parkere på andre enden av p-plassen.. f.eks hvis vi holder av deler av den ene sida, der man ikke kjører inn til p-plassen, for burning og morro.. Det vet vi som filmer hvor det skjer også, så slepper vi å gå fram og tilbake på plassen.. ENIG :wave - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Da vil jeg bare si at jeg kommer...jeg satser på masse morro og gøy...By the way..jeg har walkies just so U know...Så kan vel ta med det uten at det skader??!! :rolleyes: be there or beweare ellr no :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Jeg tror ikke vi kommer til å få bruk for walkie talkie hvis vi skal ha burninga på p-plassen.. Men du kan jo godt ta de med fordet :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 ja bare sånn just for fun liksom??!! :P :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Veldig offtopic: Noen som er med på en liten felles mat bit på f.eks Robsrud før streetmeet`n. Norges beste hamburger selges der hellothere Håper folk som stiller opp på streetmeets tenker litt over plasseringen sin ovenfor biler som spinner osv, er i alle fall ikke noe vits i å slenge med leppa ovenfor de som ofret dekk etter på fordi at de var nærme bilen du satt i osv. Hvis folk viser litt respekt og virkelig bruker hue så kan detta bli veldig bra. Burning kan man prøve å få samlet som sagt litt tidligere i tråden, er vel ikke værre enn å ta det på vei ut i fra parkeringen osv, finner vel en løsning på slike ting uansett. Mulig jeg og noen fler slenger oss på en burger cheers Når det gjelder det med burning så er det jo ikke all verdens pes som skal til for å få det litt mer organisert, en rull med sånn sperre-bånd, og noe å feste det i, også ramme inn ett området ytterst på parkeringsplassen gjør vel sitt... Hvis folk greier å forstå hva det er til da :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Mulig jeg og noen fler slenger oss på en burger cheers Sa noen Robsrudburger!? :D I'm in! 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg