nyhusern Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 I'll be there... Som jeg pleier å være... How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Synes det er litt jalla at det står om det i avisa og jeg, særlig link til forumet og sånn. Men siden politiet ikke mottok noen klager må man jo resonnere slik at de fant ut av meetet på andre måter, kanskje nettopp gjennom forumet. Liker bare ikke tanken på at "alle" nå vet hvordan vi lager disse treffene... kan jo komme forbud og dritt, men vi gjør jo ikke no ulovlig da,.., Politiet finner treffene uansett, er ikke noe vanskeligere for dem å finne ut om treffene enn det er for deg. Syntes absolutt ikke man bør kritisere den artikkelen der, som for en gang skyld har vinklet det i riktig retning istedenfor det vanlige "ungdom herjer, ulovlig bilkjøring, kappkjøring, grisekjøring" etc, etc. Utrolig positiv artikkel spør du meg! cheers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Enig med int der.. Artikkelen prøver jo bare å overbevise andre folk at det avisene skriver om oss ikke er helt sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hvis vi sperrer av et stort område på første del av parkeringa så kan jeg love at det blir noen 4hjuls piruetter også :wave Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hvis vi sperrer av et stort område på første del av parkeringa så kan jeg love at det blir noen 4hjuls piruetter også Skal vel ikke være umulig å få tak i noe sperrebånd av noe slag, og få til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Lite aktivitet her i det siste? lite folk som er opptatt av meetet? Virker litt som om det har gått i glemmeboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Lite aktivitet her i det siste? lite folk som er opptatt av meetet? Virker litt som om det har gått i glemmeboka? Overhodet ikke :) Men er lite vits å bare spamme for å holde tråden aktiv vettu. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Å stille spørsmål er ikke å spamme da.. :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Å stille spørsmål er ikke å spamme da.. :hammer Nei nei, var ikke ment til spørsmålet ditt :) Det jeg mente er at det er lite vits å bare skrive tull for å holde tråden i live frem til den 24. Men hvis du vil det så er det bare å skrive for min del. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 vi i Øsftold Gatebilklubb (teknisk sett ikke meg, siden ejg ikke har fått medlemsnummer enda), kommer oppover på meeten, satser på å være der ved 7-8 tiden, da vi skal ha en av de første klubb kveldene på over 1 år :P (aktivt se...) men vi ser dere den 24, det blir utrolig bra! :D :pray ikke noen som tør ta for seg en snakk med plass owner, evt politi? er litt kjekkt å ikke si hvor vi skal ha meeten da, for hvis de er nazi.... så :p Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Dette blir bra.. viktigst at flest folk kommer... så ta med dere alle dere kjenner å kom.. hehe... http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hvis jeg ikke har sagt det før, så dukker jeg også opp. "New" and improved :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Prizma: Plassen er komunal så du kan jo prøve å ringe skedsmo komune, men ikke ring politiet, Politiet på romerike er noen skikkelig :fuckme2: så den er bare å glemme. Kommer nok en liten tur med Audien, må prøve å få sperret av litt plass til Dr.bass så han kan imponere damene med litt røyk :pimp Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Prizma: Plassen er komunal så du kan jo prøve å ringe skedsmo komune, men ikke ring politiet, Politiet på romerike er noen skikkelig :fuckme2: så den er bare å glemme. Kommer nok en liten tur med Audien, må prøve å få sperret av litt plass til Dr.bass så han kan imponere damene med litt røyk :pimp jeg er jo nede i halden, en eller annen som er i nærheten burde stikket innom. vanskligere å si nei da. problemet er igjenn at om de sier nei :p så.... Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg var på plassen der dagen etter, og da hadde tydligvis noen rydda.Tviler på at det var noen av de som var der kvelden før. Rydding dagen etter kan jo fungere men da må vi hvertfall bli enige med de som eier stedet så ikke de rydder tidlig og blir irritert (igjen?):P Hehe..morsomt det der. Dagen da treffet var, var LSK-Tifo og malte et banenr til kampen dagen etter på Hamar. Da jeg skulle hente det dagen etter i 10 tiden, var det ikke blitt rydda der. Og han som var vaktmester der i helga spurte meg om hva som hadde skjedd siden det var så mye flasker osv. Jeg sa det hadde vært et biltreff der. Da bare sa han: jaja,denne ungdommen. Men dem hadde vel kanskje ikke noe annet sted å være på. Er ikke noen kamper der i dag(på fotballbanen),så gidder ikke å rydde ennå... hehe VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg