Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet

int

Anbefalte innlegg

burning kan jeg jo forstå, men hallo, neonlys som blir slått på inne på parkeringa så får man bot? å de som var der trur jeg er enig i at de politifolka var noe av det mer arogante å tøffe i trynet slaget. trur dem er sånne konger som går rundt å er kær i trange skinnbukser.. Øsj.

lov er lov, og som sagt, POLITIET ikke poletiet er lovens håndhevere.

det skulle jo vært slik: Respekter loven, så respektere vi deg; men den gang ei...

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du en av sykkel gutta som var der oppe eller?

jupp!hadde planer om å legge en noe lokal tåke men når jeg var på veg ut som kom jo seffern snuten så da blei det bare en liten en før jeg banka ut på fetveien :biker

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å diskutere hvilke ting som er tilatt og ikke tilatt blir litt mye off-topic...

Det som irriterer meg mest er at politiet alltid skal møte opp med store styrker hver gang det er et slikt meet. Det får jo oss til å føle oss som kriminelle. Jeg lurer på hvorfor det irriterer politiet sånn at vi ønsker å møtes en gang i blandt. Jeg tror ikke vi plaget noen personer den kvelden, så hvorfor kommer de i det hele tatt da? Det må da være viktigere oppgaver å sette inn så store ressurser på en lørdagskveld?? Når vi ikke er til plage for noen, og det heller ikke forgår noen særlig ulovlig aktivitet, så skjønner jeg bare ikke grunnen til at de setter inn så store resurser på dette! Ønsker de ikke at ungdommen skal ha noen som helst innteresser? :fire:

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å diskutere hvilke ting som er tilatt og ikke tilatt blir litt mye off-topic...

Det som irriterer meg mest er at politiet alltid skal møte opp med store styrker hver gang det er et slikt meet. Det får jo oss til å føle oss som kriminelle. Jeg lurer på hvorfor det irriterer politiet sånn at vi ønsker å møtes en gang i blandt. Jeg tror ikke vi plaget noen personer den kvelden, så hvorfor kommer de i det hele tatt da? Det må da være viktigere oppgaver å sette inn så store ressurser på en lørdagskveld?? Når vi ikke er til plage for noen, og det heller ikke forgår noen særlig ulovlig aktivitet, så skjønner jeg bare ikke grunnen til at de setter inn så store resurser på dette! Ønsker de ikke at ungdommen skal ha noen som helst innteresser? :fire:

Hadde man klart og oppført seg på disse meetene,hadde heller IKKE Politiet kommet.

men når det er Burning,flaskeknusing,søpling O.S.V,så MÅ de komme.

Så dette er HELT OG HOLDENT deres egens skyld !!

Hvorfor klarer alle andre dette? Har da vært på mengder med andre treff,organisert som uorganisert.Og aldri opplevd samme tilstander som det har utartet seg til på Streetmeet. Var selv på Skedsmohallen lørdag og så hvordan set så ut der. Lite representativt vil jeg si.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis vi hadde tatt kontakt med grunneier (sikkert forsent nå) og faktisk ryddet opp etter oss, så kunne disse treffene gått ann uten å få for mye innblanding fra politi.

Siste treffet kjørte de bare innom, uten å si noe som helst.

jepp, og det var en sivil der, som skreiv nummer.

- men det var mye bedre, de kom en tur innom og dro.

Tipper de lot oss få en sjangse den forrige gangen, og siden vi ikke rydda, selv om vaktmesteren var en trevelig fyr, så kommer de for å ta oss.... høres kjent ut?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la merke til han jeg også. Ingen her som har nevnt noe om film enda.

Pen bil du har forresten, Phantom3D. :) Jeg som knipsa noen bilder av den med det største kameraet. ;p

Hørte noe snakk fra deg om en Z4 også, var ikke du og en kompis som vaska på Statoil på Furuset seinere på kvelden? Så to unge gutter som vaska en sølvgrå Z4 der.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, stemmer det.. Var litt skitten så måtte skylle av den.. var det du som tok bilder av bilen når vi sto der (Med taket av) Kan jeg få se bildene? :thumb

den Roadstern din er meeget pen :) lyst på sånn selv. men må ta militæret først.

Pen den Z4n også, dere er innom shell noen ganger ser jeg ( på strømmen )

bare å slå av en prat med folket.

MVh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :D Meget happy med roadsteren (Kun produsert 1000 i hele verden) :D Den er trimma opp litt.. kommer vel pop-off og nye bremser neste uke. Kanskje styling senere...

Slår gjerne ann en prat med dere :D Hvilken bil kjører du?

Savner fortsatt bilder fra meetet!!!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :D Meget happy med roadsteren (Kun produsert 1000 i hele verden) :D Den er trimma opp litt.. kommer vel pop-off og nye bremser neste uke. Kanskje styling senere...

Slår gjerne ann en prat med dere :D Hvilken bil kjører du?

Savner fortsatt bilder fra meetet!!!

hehe, se på signaturen min ;)

det står teamsideways i bakruta mi også. sølvgrå volvo :)

hvor mye koster en Z4 ? eller en roadster. det er 3 sylindra? eller?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4 er jo bare låne-bil (Låner av en kompis) Tror den ligger på 600 000 ca.. Det er jo 2.5 literen (Nest største motor)

Roadsteren min kjøpte jeg brukt for 179 000, da hadde den gått 13000km.

3sylindra 700cc med turbo som sparker :D

Vi får vinke neste gang da!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår