Rage Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hehe..morsomt det der. Dagen da treffet var, var LSK-Tifo og malte et banenr til kampen dagen etter på Hamar. Da jeg skulle hente det dagen etter i 10 tiden, var det ikke blitt rydda der. Og han som var vaktmester der i helga spurte meg om hva som hadde skjedd siden det var så mye flasker osv. Jeg sa det hadde vært et biltreff der. Da bare sa han: jaja,denne ungdommen. Men dem hadde vel kanskje ikke noe annet sted å være på. Er ikke noen kamper der i dag(på fotballbanen),så gidder ikke å rydde ennå... hehe Så søtt. Hehe. Ser sikkert deilig ut der nå, med knust øl og gammel kebab. Forresten, hva kjører du Burberry? Ser du er fra fjellhamar.. Der bor jeg og :P x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Så søtt. Hehe. Ser sikkert deilig ut der nå, med knust øl og gammel kebab. Forresten, hva kjører du Burberry? Ser du er fra fjellhamar.. Der bor jeg og :P Kjører en burgunder rød golf 3. Ikke gjort noe med, hittil :bump har kjøpt inn lykter nå som jeg skal skifte og så må jeg få fjerna litt rust. Hva kjører du? VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Kjører en burgunder rød golf 3. Ikke gjort noe med, hittil :bump har kjøpt inn lykter nå som jeg skal skifte og så må jeg få fjerna litt rust. Hva kjører du? golf3 med rust? ikke bra. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hvorfor tror du jeg skal fjerne det da? hehe Hva kjører du? VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hvorfor tror du jeg skal fjerne det da? heheHva kjører du? Golf4 hellothere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 oh! :) Hit skal jeg, det er helt klart!!! :D Fikk ikke vært med på streetmeetet som var på skedsmohallen for et par uker siden eller no så.... Nå blirre meet!! :D Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Kjører en burgunder rød golf 3. Ikke gjort noe med, hittil :bump har kjøpt inn lykter nå som jeg skal skifte og så må jeg få fjerna litt rust. Hva kjører du? Kjører en calypsorød BMW E36 Coupe.. (Burgunder..) Du har sikkert sett meg :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Golf4 hellothere Den røde golf 4 som henger litt overalt? VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Kjører en calypsorød BMW E36 Coupe.. (Burgunder..) Du har sikkert sett meg :) Fullt mulig, men legger ikke noe merke til det når jeg ikke vet hvem du er..hehe VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Den røde golf 4 som henger litt overalt? hehe nei, det er en som heter Stian ellerno. Sølvgrå min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hehe nei, det er en som heter Stian ellerno. Sølvgrå min. Ok, liker utseendet på den. Håper mange stiller og at det kommer enda flere styla biler denne gangen i forhold til sist VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 drit bra flaks jeg fant denne tråden henger ikke så mye på "happenings" delen av forumet... men jeg er der jeg. (enten med dame kammerater eller svåger)... men artikklen døds bra ikke dumt med en nøyrtal artikkel siden alle de andre har hvert negative. men da meetes vi... :p :driving Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 gatebil denne helga og streetmeet neste helg :D ja, jeg ba hu dama om å skrive pent om meg og oss! ( jeg som ble intervjuet ) vi ses om en uke :) Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 eirik... tror jeg kjenner deg hvis du gikk ut av rælingen vgs fra påbyggning. det ver jo du som kjæsja unni utz(ikke kræsj da men var borti) eller tar jeg helt feil. mvh Fredrik er d noen som kan seede street meet filmen fra forje gatebil? :thanks HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Kommer et andre Lotus Eliser dit? Evt andre Lotuser? Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg