ealoken Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 eirik... tror jeg kjenner deg hvis du gikk ut av rælingen vgs fra påbyggning.det ver jo du som kjæsja unni utz(ikke kræsj da men var borti) eller tar jeg helt feil. mvh Fredrik er d noen som kan seede street meet filmen fra forje gatebil? :thanks hehe, var litt stress under den hendelsen ja, 10000000 egg mot bil osv osv. hvem er du? det er erik ikke eirik. :P Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Da var rudskogen helgen over, mye kule biler og mye tøff kjøring der ;) Håper og se mange her på skedsmohallen til lørdag! Be there :D - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 kommer jeg kristian. ta med kaker! cheers [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jeg skal prøve å komme denne gangen, siden jeg ikke kom sist gang.. Får sikkert med en del folk, og kameraet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Skal årøve å få med meg noen kamerater og komme ned :D :D :D Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hm, jeg er faktisk i området den lørdagen. Skal til Sverige er planen, og skal innom og hente en kamerat som bor på Skjetten. Får se når vi kommer igjen fra Sverige, om det blir lenge å vente så blir det vel å kjøre hjemover, men. Hadde vært morro. Nå har ikke jeg lest hele tråden, men hvor mange håper man at kommer dit..? » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Nå har ikke jeg lest hele tråden, men hvor mange håper man at kommer dit..? ca 1000! Neida, er vanskelig å si hvor mange som kommer, men håper på ett bra treff, forrige treff på skedsmohallen var veldig bra. Var vel forrige streetmeet der som greide å få flest supraer og skyliner dit vil jeg tro. Men det var vel fordi det var i kombinasjon med RightOn på gardermoen... Men, blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ca 1000! Neida, er vanskelig å si hvor mange som kommer, men håper på ett bra treff, forrige treff på skedsmohallen var veldig bra. Var vel forrige streetmeet der som greide å få flest supraer og skyliner dit vil jeg tro. Men det var vel fordi det var i kombinasjon med RightOn på gardermoen... Men, blir nok bra! Hehe, jeg bare lurte på om noen turte å tippe lissom. Litt forskjell på om det kommer 15 biler eller om det kommer 80.. :) » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 eller 300 :pimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fpetter Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Gjør oppmerksom på at det er Lillestrøm-Tromsø kl.16 på den lørdagen, dvs at det kan være mange som parkerer der frem til litt etter 18, men de fleste burde vel være borte til 1900... Mvh Frode ------------------------------------- Honda Civic Type R -03 Honda Civic VEi -95 --solgt-- Mitshubishi Galant -84 --drept motor-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Gjør oppmerksom på at det er Lillestrøm-Tromsø kl.16 på den lørdagen, dvs at det kan være mange som parkerer der frem til litt etter 18, men de fleste burde vel være borte til 1900... Jepp, det var en av grunnene at jeg satt kl 19 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 men hvorfor så tidlig egentlig? de fleste kommer jo uansett rundt 9 tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 men hvorfor så tidlig egentlig? de fleste kommer jo uansett rundt 9 tida.. Japp, fleste kommer nok senere, men max power er på plass tidlig, så de som har biler å stille opp med og vil i bladet kan jo stille opp tidlig for å få bilder i en smule dagslys. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 okok, comprendo.. Men blir det som foreslått med avsperring til burning? evt. hvem står for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 gleder meg skikkelig asss.... Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg