^CcMuZa^ Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Går det noe kolonne fra Sarpsborg eller noe eller? www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Veldig offtopic: Noen som er med på en liten felles mat bit på f.eks Robsrud før streetmeet`n. Norges beste hamburger selges der hellothere Det hørtes veldig bra ut, kommer en 3-4 biler fra meg der. Har dere satt av noe klokkeslett dere skal møtes der? Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Veldig offtopic: Noen som er med på en liten felles mat bit på f.eks Robsrud før streetmeet`n. Norges beste hamburger selges der hellothere Det hørtes veldig bra ut, kommer en 3-4 biler fra meg der. Har dere satt av noe klokkeslett dere skal møtes der? jeg er med på den altså! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Veit ikke når det passer for folk flest, men ca 1time før selve treffet eller noe? Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 :wave :wave :wave :wave :wave :wave :wave :wave LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Veit ikke når det passer for folk flest, men ca 1time før selve treffet eller noe? japp, en time før på robsrud :) blir bra vøtt. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 japp, en time før på robsrud :) blir bra vøtt. Mvh Erik Da sier vi det. offtopic: Vegala: Om Hafsengen osv kommer vites ikke, men du kan jo prøve å ringe å høre med han. :rolleyes: Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 :hammer :drive2 LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 jeg lute litt på å ta den plassen som er nærmest utkjøringen som burne\lekeplass. ber bare da de som parkerer der om å flytte seg, sånn at man slipper steinsprut osv. ellers tar vi burningen på skjervaveien ( veien rett utenfor plassen ) Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Jeg vil stille på Streetmeet'n og ta MYE bilder, og det med ett bra kamera.. Bare å vise seg frem!! assman Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 jeg lute litt på å ta den plassen som er nærmest utkjøringen som burne\lekeplass. ber bare da de som parkerer der om å flytte seg, sånn at man slipper steinsprut osv. ellers tar vi burningen på skjervaveien ( veien rett utenfor plassen ) Mvh Erik Jaja folkens, da er det snart duket for streetmeet, og vi GLEDER OSS:) Men er det noe lurt å ta børninga på veien? Det tror jeg IKKE, for der er det vanlig trafikk, og flere som kommer til å reagere, enn om vi burner på en lukket plass. Så det støtter jeg ikke. Men uansett: vi håper på knall vær og temperatur som nå (varmt), så gleder jeg meg til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Noen som kan gi meg en adresse og plotte på gps`n så slipper vi og tenke på noe mere med veien opp dit. kommer med ca 10 biler ifra fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 http://tux2.aftenposten.no/kart/mapNavigation.cgi?utmx=280620&utmy=6653663 Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Noen som kan gi meg en adresse og plotte på gps`n så slipper vi og tenke på noe mere med veien opp dit. kommer med ca 10 biler ifra fredrikstad http://www.gulesider.no/gsi/map.do?mode=&normalId=aid_1857986&search.x=18&search.y=3 der er det vettu :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Gleder meg til burgern på robsrud... lover å komme tidlig siden jeg har kommet sent de andre gangene... Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg