SnuRRe Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Burger er man med på! Digg burger på robsrud :D Men tror det blir rimelig kaos der om det kommer heftig mange og skal ha burger mellom 18 og 19. Det beste hadde vært å ringt å sagt ifra på forhånd. Hehe:) Men det blir vel ingen som gidder anyway:P Blir vel en del ventetid, men det får man tåle. Er tross alt robsrudburger yodude Cya all! 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Dem har vel stor stekegreie så om 30 stk skal ha burger har han sikkert plass til og varme 30 samtidig ... har ikke vært der så vet ikke. Er det mange som kjører fra oslo til robsrud? kolonne? - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Er det mange som kjører fra oslo til robsrud? kolonne? Kolonne fra oslo blir vel lok. da må man først finne et sted i oslo og møtes. Lite vits da alle skal møtes på robsrud anyway. (Ja jeg veit du ikke kan veien. hehehe :D:D) 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Dem har vel stor stekegreie så om 30 stk skal ha burger har han sikkert plass til og varme 30 samtidig ... har ikke vært der så vet ikke. Er det mange som kjører fra oslo til robsrud? kolonne? skal fra oslo jeg, men det er bare å kjøre østre aker ut til enden, kjøre mot lørenskog, og ta av ved statoilen, rett ved karihaugen Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Veldig offtopic: Noen som er med på en liten felles mat bit på f.eks Robsrud før streetmeet`n. Norges beste hamburger selges der hellothere Det hørtes veldig bra ut, kommer en 3-4 biler fra meg der. Har dere satt av noe klokkeslett dere skal møtes der? trodde alle dere open fanatikere var i stavanger jeg nå :popcorn Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Så visst ikke denne tråden før nå jeg.. Folka jeg pleier å dra sammen med drar til Gøteborg i dag (lørdag), så da gidder jeg ikke å stikke bort til Lillestrøm selv om kebaben på LS er verdens beste :) aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 ok! Da har man fiksa avsperra området på plassen som er til burning :hammer Kjegler er satt opp allerede, blir de borte så ligger det flere borti der hellothere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Så visst ikke denne tråden før nå jeg.. Folka jeg pleier å dra sammen med drar til Gøteborg i dag (lørdag), så da gidder jeg ikke å stikke bort til Lillestrøm selv om kebaben på LS er verdens beste :) Hva er det forno dårlig unnskyldning? Pell deg på streetmeet! :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Hva er det forno dårlig unnskyldning? Pell deg på streetmeet! :driving Skal jeg gå da kanskje? Taxi bort blir for søkt. Bilen min står på verksted akkurat nå... aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Skal jeg gå da kanskje? Taxi bort blir for søkt. Bilen min står på verksted akkurat nå... Aaah, det som var problemet :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 int kan hente deg han :D Han digger å hente folk rundt om overalt og kjøre dem steder uten å ta betalt. Eller hva? hehehehe... :drive2 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Aaah, det som var problemet :( Problemer med en sylinder og sånn :( Håper og få igjen bilen i neste uke en gang. aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 int kan hente deg han :DHan digger å hente folk rundt om overalt og kjøre dem steder uten å ta betalt. Eller hva? hehehehe... :drive2 Takk for tilbudet, men tror jeg takker høflig nei :) aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 ok! Da har man fiksa avsperra området på plassen som er til burning :hammer Kjegler er satt opp allerede, blir de borte så ligger det flere borti der hellothere Skal bort å justere litt etterpå slik at det blir nok plass, hehe hellothere Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Og for all del.... LEGG IGJEN FJORTISSENE HJEMME! kthx. :p Sees ikveld da folkens ;) - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg