Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet

int

Anbefalte innlegg

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, status:

Været: KNALLBRA! Sol, og nesten ikke en sky å se cheers

Parkeringsplassen: FULL!

Det er noe fotballturnering og danseoppvisning der borte. Men ifølge hun ene parkeringsvaktberta der borte så skulle det være slutt rundt kl 16, får virkelig håpe det stemmer, for nå er det KAOS med biler der borte!

Møt opp folkens, detta blir bra! :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøre innom med sykkelen i kveld. Denne uken ble bakfangeren til Bora'en knust etter at en på 65 år rygget inn i bilen da den sto parkert. I tillegg stakk han av fordi han ikke merket noe. Fikk gudskjelov etterhvert tak i vedkommende, så jeg fikk skrevet skademelding. Akkurat som om det ikke var nok ble i går Golf'en stjålet på Romerikessenteret på Kløfta :deng Fint om jeg får beskjed om noen ser den i kveld, mob.nr 92416962. Det er en Golf 2 GTI med reg.nr DE31526, "spesiell" hvit perlemor lakk, sota baklykter, OSL teip på skiltet bak og hjulkapselen foran på venstre side mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansegreiene varer til et sted mellom 20-22.

Det er nå (1915) fullt av biler som står parkert, Det er kansje 20 stretmeetbiler der og det få plasser som er ledig. Det blir nok litt kaos inntil danseopplegget er ferdig da... Og så blir det nok kaos etter hvert også, for plassen er ikke SÅÅ stor... Forøvrig står det mange politibiler utenfor politistasjonen (noe som ikke er helt normalt?) så det har kanskje planlagt wannabe swat aksjon. Kanskje greit om noen stikker bortom biltilsynet på kjeller etter hvert og sjekker om de jobber overtid. Har de egentlig verksted og/eller rulle der borte nå?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår