scorpiobabe Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kom på meetet rundt 8 tiden.rundt halv 11-11 stakk det mange folk:( synd det dabba ut så tidlig.syns det var okay meet jeg da.kjedelig med de som ble tatt av purken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jepp sånt skjer.. Fikk takk 1 dekksett jeg. Burna litt. Har vel film av det. Kommer seinere :) I mens du burnet så klarte jeg å tørrlegge den ene ventilen i motoren :hammer Men det ordnet seg det. Legg ut film nå!!! cheers Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ja for bilen min ser drøy ut eller?? ekke mye tull med bilen min, men jeg rakk såvidt å komme inn på område før polti sku ha meg med til biltilsynet! Slo på neon lysa når jeg kom inn mot området, og rakk å kjøre litt inn på plassen før jeg fikk 2000kr i bot anger2 så fikk jeg et par helt jalla feil hos biltilsynet så jeg må vise bilen den 26okt. *Sikringene mine lå 30cm unna batteriet så det måtte jeg fikse slik at dem lå helt inne ved batteriet. *Skiltet mitt var ikke nok synlig (JA JØSS!) *ledningene i motorrommet måtte legges litt penere i tilfelle brann (ÅÅH!) *Parklysene var orange (Greit nok) Er klar for et streetmeet uten polti snart jeg assa! :fire: hahaha, de feilene der er jo INGENTING!!!! Herregud at de kunne gi deg mangler for sånne idiotiske jævla filleting. De politifolka gikk jo rundt der som en blanding av michael jackson og pedofile landeveisrøvere. 2000 i bot for neonlys? ÅÅHHH! ikke si noe mer! Jeg hadde blitt så sinna! Og jeg sier det rett ut: var ikke få ganger jeg og en kompis av meg som var med fantaserte om sitte oppå taket på det bygget ved siden av å skyte de politifolka i huet. Da han som hadde en 200sx s13 kom i breisladd inn fra den svingen, sto vi ved politifolka som hakka på noen andre pga de hadde de blinkende lys-greiene sine på bilene. Så spurte han ene (da s13 slædda inn): men det der er greit?. Politimannen: nei, han der skal TAES!. Så gikk de etter den s13, som om de var terminator ass. Jeg ble KVALM! Ble han som breisladda tatt foressten? jeg håper og tror han slapp unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hahaha, de feilene der er jo INGENTING!!!!Herregud at de kunne gi deg mangler for sånne idiotiske jævla filleting. De politifolka gikk jo rundt der som en blanding av michael jackson og pedofile landeveisrøvere. 2000 i bot for neonlys? ÅÅHHH! ikke si noe mer! Jeg hadde blitt så sinna! Og jeg sier det rett ut: var ikke få ganger jeg og en kompis av meg som var med fantaserte om sitte oppå taket på det bygget ved siden av å skyte de politifolka i huet. Da han som hadde en 200sx s13 kom i breisladd inn fra den svingen, sto vi ved politifolka som hakka på noen andre pga de hadde de blinkende lys-greiene sine på bilene. Så spurte han ene (da s13 slædda inn): men det der er greit?. Politimannen: nei, han der skal TAES!. Så gikk de etter den s13, som om de var terminator ass. Jeg ble KVALM! Ble han som breisladda tatt foressten? jeg håper og tror han slapp unna Han med S13 ble ikke tatt da han kom i breisladd i allefall.. Jeg var en av de med strober på bilen, men det var ikke lysene de var sure for... det var musikken som var AAAALLT for høy... Samme politimannen kom bort senere og nesten ba om unskyldning for at han var så grinete mot meg pga musikken, og da spurte jeg om de fikk tak i han som sladda. "Nei, han rakk å gjemme seg, og vi legger ikke mer i det nå. Han gjør det sikkert igjen og da kan vi ta'n" var svaret han ga meg.. How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hahaha, de feilene der er jo INGENTING!!!!Og jeg sier det rett ut: var ikke få ganger jeg og en kompis av meg som var med fantaserte om sitte oppå taket på det bygget ved siden av å skyte de politifolka i huet. Ja, gjør det, da blir alt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 bra jeg dro tidlig, ellers hadde dem vel klipt skilta mine fordi jeg har glemt og sette på dem nye oblatene mine... Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hahaha, de feilene der er jo INGENTING!!!!Herregud at de kunne gi deg mangler for sånne idiotiske jævla filleting. De politifolka gikk jo rundt der som en blanding av michael jackson og pedofile landeveisrøvere. 2000 i bot for neonlys? ÅÅHHH! ikke si noe mer! Jeg hadde blitt så sinna! Og jeg sier det rett ut: var ikke få ganger jeg og en kompis av meg som var med fantaserte om sitte oppå taket på det bygget ved siden av å skyte de politifolka i huet. Da han som hadde en 200sx s13 kom i breisladd inn fra den svingen, sto vi ved politifolka som hakka på noen andre pga de hadde de blinkende lys-greiene sine på bilene. Så spurte han ene (da s13 slædda inn): men det der er greit?. Politimannen: nei, han der skal TAES!. Så gikk de etter den s13, som om de var terminator ass. Jeg ble KVALM! Ble han som breisladda tatt foressten? jeg håper og tror han slapp unna Jeg kjørte inn og hentan. ble ikke tatt han.men måtte la bilen stå inne der. har hentan i dag trur jeg. Thomas hetern. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Tror det var fler som mista lappen, selv etter meetet. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1756041.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Må si jeg savner bilder! 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 De 2 i 200sx som kom fort rundt svingen fikk ikke bøter for de rygget fort ut igjen når jeg sa politiet så dem og gikk mot dem! Også enig med han tidligere her at biler blir dratt med på teknisk hvis det er såvidt de henger sammen men når politiet gir bøter for feil lys/blinkende lys/Sotfilm etc blir det for dumt synes jeg! At en person har neon eller kjører med parklys inne på plassen har ingen ting med sikkerhet eller kvalitet på bilene å gjøre det er rett og slett 2 idioter av noen politimenn som kjeder seg og når ikke de har det morro tar de likesågodt å ødelegger for 200 andre som har det morro! Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Mondeo purken: "Jeg har fått 3 biler avskilta idag da" smiiiiiiiiiiile" :fire: snut er ut. :wave Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Purk, Purk, sur agurk! [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 bra jeg dro tidlig, ellers hadde dem vel klipt skilta mine fordi jeg har glemt og sette på dem nye oblatene mine... Glemt...? :D Kom ikke disse i Mars/April eller noe? Takker ellers for et hyggelig meet alle sammen. Dere får ha en god "vinterdvale" så ses vi til våren en gang når all grusen er feid opp! Speedy 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Nå skulle det gjordt seg godt med en film fra treffet... cheers Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 var labert med bilder her da batman No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg