scorpiobabe Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Det kan jeg tenke meg at du gjør innimellom (uff for en tanke) :hammer WalkieTalkie! Bra idé! Ingen burning ved p-plassene, veit om flere med bedre biler og strøken lakk som ikke gidder vise seg der pga det (lett for steinsprut og det er ikke særlig artig). Vurderer selv å la bilen stå pga det... Speedy hehe trallala aneglsmili :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Sånn her ja :) min tråd vidreføres, ber admin slette den andre jeg da, så kan praten fortsette her, når det gjelder politiet ogsånt, så er det mulig jeg kan få avisen til å vinkle streetmeet til en veeeldig positiv ting for ungdom med bil interesse, og kanskje skedsmo komune er villige til å gi oss en plass til å ha treff ( for eks skedsmohallen ) mot at noen av oss rydder litt dagen etter ( ja vi må faktsik gi litt tilbake også, for plassen så IKKE bra ut i går!!! ) Jeg kommer mest sansynelig på treffet. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 og kanskje skedsmo komune er villige til å gi oss en plass til å ha treff ( for eks skedsmohallen ) mot at noen av oss rydder litt dagen etter ( ja vi må faktsik gi litt tilbake også, for plassen så IKKE bra ut i går!!! ) Mvh Erik Det minner meg på en ting, la merke til at plassen ble ryddet grundig, for kl 4 om natta så det ikke ut der, mens på dagen etter var det ikke så ille lenger. Så om det var noen herfra som ryddet vil jeg si tusen takk og veldig bra jobb! Om det var kommunearbeidere får jeg vel bare si beklager at vi ikke ryddet etter oss! - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Det minner meg på en ting, la merke til at plassen ble ryddet grundig, for kl 4 om natta så det ikke ut der, mens på dagen etter var det ikke så ille lenger. Så om det var noen herfra som ryddet vil jeg si tusen takk og veldig bra jobb! Om det var kommunearbeidere får jeg vel bare si beklager at vi ikke ryddet etter oss! Altså, det er snakk om at 4 - 6 stk tar en kost og en søplesekk hver, så ser det greit ut, snakk om 30 - 45 min arbeid. peace of shit i forhold til hvor mye tid vi bruker på bila våre. Men jeg gleder meg til treffet, også skal man nok få tak i sperre bånd til plass for burning ;) ( som man har i sverige ) Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 når det gjelder politiet ogsånt, så er det mulig jeg kan få avisen til å vinkle streetmeet til en veeeldig positiv ting for ungdom med bil interesse Hehe, om du greier det så har du greid noe ingen andre har gjort før deg (mulig jeg tar feil, men kan ikke si jeg har sett noe positivt om streetmeets i media, bortsett fra kanskje siste treffet på hønefoss, mediaomtalen der var ikke så ille). Media skal jo vri og vende på alt for at det skal bli mest interresant for leserene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Prøv å få med Maxpower da!!!!!!!!!!!!!! cheers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hei, her er artikkelen som kommer i RB. Kjør hardt, kjør stil På Street meets dundrer musikken fra store bilstereoanlegg, her samles de og viser fram bilene sine. Ja, vi snakker om.... RÅNERNE. @Text.8.vens: – Vi er ikke rånere, vi er bilinteresserte, påpeker rælingsgutten Erik Løken (19). Han er en av mange som har tatt turen til parkeringsplassen utenfor Skedsmohallen lørdag kveld. Bare en halvtime etter at treffet offisielt startet er hele plassen full av biler. @Text.8.vens-m-innrykk: – Alle som er bilinteresserte kommer hit, og politiet, de er ikke så veldig glad i oss. Det er noen som herjer og kjører litt fort. Vi har bedt folk om å roe seg, men det er ikke noe vits i å mase med det for da blir folk bare sure, forteller Erik. Foreløpig er det ikke noe politi å se og nypolerte biler fortsetter å rulle inn. Erik har brukt fire timer bare på å vaske bilen sin. – Jeg har vasket den to ganger, polert den og gått over med fille etterpå. Bilen skal poleres én gang i måneden og vaskes to ganger i uka. Dette er en hobby. Noen driver med idrett og spiller fotball, vi er på biltreff. Mødre er ikke helt fan av det, men for å si det sånn så er det bedre å ha en sånn interesse enn å bare loke rundt og gjøre masse ugagn. En dyr hobby er det imidlertid, Erik bruker 2.000-10.000 kr på bilen sin pr. måned. For øyeblikket har han måttet låne de to bakerste felgene fordi han brukte opp budsjettet på felgene foran. @Mtit.9.: Populært @Text.8.vens: På tross av kostnadene er han så visst ikke den eneste med en slik bilinteresse. Da det var gatebilarrangement på Rudskogen var det over 28.000 besøkende og ved Skedsmohallen har det samlet seg folk fra store deler av Østlandet. @Text.8.vens-m-innrykk: – Hit kommer det folk fra både Romerike, Oslo, Halden og Fredrikstad, opplyser bilentusiasten. Om det er mange folk til stede så er det nesten like mange biler, her er det både nye sportsbiler og eldre kassebiler, det observeres til og med en stasjonsvogn. Erik forklarer at det ikke finnes noe fasitsvar på hvordan en kul bil skal være. – Hvis du spør 10 forskjellige personer vil du få 10 forskjellige svar. Jeg synes den skal være grisestiv og maks gi etter 2-3 cm når du dytter på den, gestikulerer han for å understreke hva han mener. – Den skal ha stor motor, store hjul og brede felger. Jeg er ikke så glad i "plast" (les: stæsj), jeg kjører Volvo. @Mtit.9.: Frihet, musikk og brorskap @Text.8.vens: Musikk i forskjellige sjangere dundrer ut av store og påkostede bilstereoanlegg. Noen prøver seg med noen "danse-moves" uten særlig respons. Her er det kun bilprat som gjelder. Når det kommer til musikk kommer det helt an på humøret og hvor langt man skal kjøre forteller Erik. Selv har han over 50 cd-er i bilen. Det trengs kanskje når han bruker ca 1 1/2 time daglig på å kjøre rundt i den. @Text.8.vens-m-innrykk: – Jeg føler meg fri når jeg kjører, sier han. Og som Åse Kleveland en gang sa: "Så lenge du har penger til bensin, kan ingen stanse deg." (http://www.ordtak.no) Erik forteller at han alltid har vært bilinteressert og at han kom i kontakt med miljøet gjennom http://www.bilforumet.net. Til andre som har lyst til å bli med i "gjengen" har han følgende tips: – Er du bilinteressert så går det bra. Du oppsøker steder der det er treff, blir kjent med folk også oppdager du at vi ikke er farlige. @Mtit.9.: Endelig litt action @Text.8.vens: Plutselig dukker det opp en stor røyksky og et titall tilskuere løper mot bilen som burner, like etterpå er det en bil på den andre siden av plassen som gjør det samme, folk strømmer dit. Aktivitetsnivået er på topp en liten stund. En av dem som ikke forlot bilen sin for å se på burningen er Patrick Bleskestad (21) fra Bærum. Han har sine egne fans som stopper opp og tar en titt på anlegget. Noen har til og med satt seg inni bilen for å teste lyden skikkelig. @Text.8.vens-m-innrykk: – Jeg er bilinteressert, men jeg er mest interessert i stereo da, forteller han. – Jeg har brukt ca 30.000 på anlegget og over 60.000 på bilen i tillegg til det. Om biltreffet kan han fortelle at hele gatebil-miljøet i Bærum er til stede. – Det er sosialt også er det sinnssykt mye mennesker her, helt til politiet kommer. Selv er han en av dem som stadig får trøbbel med de uniformerte. – Jeg får bøter på grunn av lyd, innrømmer Patrick. Heldigvis for han er det fremdeles ikke noe politi til stede. @Mtit.9.: Står mest stille @Text.8.vens: Selv om bilen er påkostet så er det ikke kjøringen som opptar Patrick mest, han og gatebilkameratene i Bærum står mest i ro. Rekorden er å stå i parkeringshuset utenfor storsenteret i Sandvika i ni timer og prate om bil. Det var gjennom kameratene at han først fikk kontakt med gatebil-miljøet, han ble med dem på treff og ble kjent med mange likesinnede. @Text.8.vens-m-innrykk: – Det er ikke noe problem å skaffe seg venner her, sier han. Grunnen til at han valgte å drive med bil er naturligvis bilinteressen og det sosiale i å møte mennesker som liker det samme. – Fotball og sport er jo slitsomt, smiler han. mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Alt for og langt for og quote deg, men et bra stykke tekst det der! Når kommer det på trykk? Og hvor? Pass på og holde oss oppdatert med url da om du gidder. Kanskje mamma faktisk ser litt lysere på det når hun leser det der, at det faktisk ikke bare er "henging". bra! - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Bra detta her da! Kanskje samfunnetfår et nytt syn på hva vi egentlig driver med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Det kommer på trykk fredag denne uken i Romerikes Blad, i ZOOM avisen som følger med, jeg legger ut URL på fredag. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hørtes jo kjempebra ut det der! Tenkte å nevne at du kunne jo skrive dato/sted for neste treff, men når jeg tenkte meg litt mer om så er vel det en ulempe egentlig, for da gjør vel politi seg klare med hellikopter og fullt stasj igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credomaestro Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Høres bra ut gutter og jenter!! men jeg tenkte på en ting, angående filminga... Hadde vært kult hvis det hadde vært litt mer organisert filming, der blant mer på bila som står på plassen. Muligens forhørt seg litt med de som skal leke seg, sånn at den personen som filmer er til stedet midt inne i helvette! hehe Også kanskje brukt litt Gatebil konsept, spørre (intervjue) eiere av bila kanskje. som det ble sagt før her at det begynner og bli mørkt, er det ikke noen som har aggregat a????? aggregat = Lys!! bare et forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Skal du sette opp stå lamper over hele plassen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 men jeg tenkte på en ting, angående filminga... Hadde vært kult hvis det hadde vært litt mer organisert filming, der blant mer på bila som står på plassen. Muligens forhørt seg litt med de som skal leke seg, sånn at den personen som filmer er til stedet midt inne i helvette! heheOgså kanskje brukt litt Gatebil konsept, spørre (intervjue) eiere av bila kanskje. som det ble sagt før her at det begynner og bli mørkt, er det ikke noen som har aggregat a????? aggregat = Lys!! bare et forslag... Vel... Skal i hvertfall følge tipset ditt om å filme biler nærmere, det tenkte jeg på selv på forrige meet også, men ble litt mørkt. Er jo lys på plassen der, men det er litt begrensa.. Tviler på at noen gidder å drasse med seg ett aggregat for å få lys der :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credomaestro Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 :smilbmw Hehe... tenkte kanskje mest på der "leke" stedet blir... men kom på nå at det er jo mange biler, dermed kan det bli lys nok fra bila... Let it be light! :watchout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg