Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet

int

Anbefalte innlegg

.......men når politiet gir bøter for feil lys/blinkende lys/Sotfilm etc blir det for dumt synes jeg! At en person har neon eller kjører med parklys inne på plassen har ingen ting med sikkerhet eller kvalitet på bilene å gjøre det er rett og slett 2 idioter av noen politimenn som kjeder seg og når ikke de har det morro tar de likesågodt å ødelegger for 200 andre som har det morro!

Hehe.... Jeg må bare le av dere. Hvor gamle er dere egentlig?

Neon lys er ikke tillatt å ha på en bil.

Bilene som ble tatt med soting hadde kanskje sotet siderutene framme?

Dette er heller ikke lov.

Sånn er det bare.................

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Soting på fremruter r lov - men da veldig lav grad for soting...

Neon lys r ikke lov å bruke på offentlig vei når bilen r i bevegelse...

Men ber litt om d da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en dritt gamal gubbe, er i mot alt som kan være moro. Og for alle del man kan ikke gjøre noe "ulovlig" uten at du MÅ komentere det. Uansett meet så er kjeften din ute med bare negative ting. :ex_machin

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ber litt om d da...

Beklager, men nei, slik er det ikke.

Soting med film er ikke lov på rutene fremme. Soting fra produsent er lovlig, men da skal dette være med andre metoder enn film.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en dritt gamal gubbe, er i mot alt som kan være moro. Og for alle del man kan ikke gjøre noe "ulovlig" uten at du MÅ komentere det. Uansett meet så er kjeften din ute med bare negative ting. :ex_machin

Er ikke det det er snakk om. Jeg snakker om at dere syter og klager på hvorfor politiet er ute etter å ta dere......

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon lys r ikke lov å bruke på offentlig vei når bilen r i bevegelse...

Men ber litt om d da...

Min bror fikk beskjed om å reise til biltilsynet på visning da politiet kom bort til han og så at han hadde neonlyset på da han sto rolig på esso/Haflund.

Disse var strengt ulovlig og måtte fjernes umiddelbart.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett meet så er kjeften din ute med bare negative ting. :ex_machin

Sier du det?

Kan ikke huske å ha posta noe galt ved tidligere streetmeet.

Kom med eksempler da...

Men jeg er litt oppgitt ja..

"buhuuuu! vi får ikke lov av politiet å burne på offentlige plasser"

Dere har det fælt skjønner jeg..............

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns neonlys er helt på trynet, men unner fortsatt ikke dem som syns det er tøfft bot.

inne på en svær parkeringsplass, hva forskjell er det å ha lys under bilen eller ikke?

snut kællen sku bare glisa å tenkt for seg selv, "jaja noen syns det er tøfft også." å latt det være med det. hadde det vært på veien så blire jo noe annet.

er jo ikke rart at folk mister respekta for dem som ska gå forran som goe eksempler og representere loven.

nei dem sku vært litt rundere i kantene når det kommer til sånnt. men da får dem vel ikke pluss i boka tenker jeg :fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men nei, slik er det ikke.

Soting med film er ikke lov på rutene fremme. Soting fra produsent er lovlig, men da skal dette være med andre metoder enn film.

Sefølgelig er det ett fett hva slags soting det er. Film eller permanent. Regelen er maks tilatt 4% soting på fremre sideruter. En kamerat av meg har akkurat det, og bilen hans blir alltid godkjent på EU.

Til dere som har fått bøter av en eller annen laterlig grunn: Det finnes et lite håp! Jeg ble vinket inn på streetmeet METRO i år, fordi de mente jeg hadde burnet. De fikk navn, adresse og underskrift av meg, og de skulle sende meg en bot på 3000kr. -Men jeg har fortsatt ikke sett noe til den boten! Tror de innså at hele greiene var bare tåpelig! blah

Virker også som om flere her har blitt for gamle og gretne til streetmeet!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen du syter a!! Sandvik sier jo ALDRI noe :P og hat heller ikke vært på andre meets enn de to "jeg" ordna nede hos oss..

de som burner må tåle å miste lappen, det er ulovlig, politiet kommer alltid til å være der, men arrangerte, lovlige treff er ikke noe problem...

vi kan vell leie gardemoen plassen? evt støtte opp om de arrangementene som Bilforumet.net gjør, så de gjør flere arrangementer utover..! m'm

still opp folkens, penger i kassa er penger til oss medlemmer :)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men tross alt så er det litt unødvendig med masse moralsk preken fra en fyr her. Vi fikk nok moral, vi som var der, ok? Politiets kvalme, arrogante og maktmisbrukende opptreden gjorde mange JÆVELIG lei.

De er DUSTER når de bøtelegger folk for soting og neonlys.

Og jeg synes dere som forsvarer disse lovene her inne stiller i samme DUSTETE klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår