Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

joa, men tross alt så er det litt unødvendig med masse moralsk preken fra en fyr her. Vi fikk nok moral, vi som var der, ok? Politiets kvalme, arrogante og maktmisbrukende opptreden gjorde mange JÆVELIG lei.

De er DUSTER når de bøtelegger folk for soting og neonlys.

Og jeg synes dere som forsvarer disse lovene her inne stiller i samme DUSTETE klasse.

 

Jeg er en DUST og stiller i "samme DUSTETE klasse" når jeg synes folk skal oppføre seg, sist meet var jævli bra og tro meg, jeg digga noe av burninga, men når det tar helt av, og folk er mongo er det ikke fett, hadde folk oppført seg, hadde det ikke blirr noe pes! :iconsm m'm

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sefølgelig er det ett fett hva slags soting det er. Film eller permanent. Regelen er maks tilatt 4% soting på fremre sideruter. En kamerat av meg har akkurat det, og bilen hans blir alltid godkjent på EU.

Hva som blir EU-godkjent er ikke avgjørende for hva som er godkjent eller ikke. Jeg vet om flere biler som EU-godkjent med ting som i realiteten skulle vært i vognkortet, men som glatt går gjennom uten problemer.

 

Jeg mener det ikke er ett fett hva slags soting det er. Jeg har jobbet 3 måneder hos Biltilsynet selv, og da fikk jeg beskjed om soting fra fabrikk var lovlig, men ikke med film. Om du har dokumentasjon som viser annet, så kan jeg godt være med på det, men jeg velger å heller stole på de som jobber med det, da det er disse som godkjenner det.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Jeg må bare le av dere. Hvor gamle er dere egentlig?

Neon lys er ikke tillatt å ha på en bil.

Bilene som ble tatt med soting hadde kanskje sotet siderutene framme?

Dette er heller ikke lov.

Sånn er det bare.................

 

Neon er tillatt å ha på bil til showbruk. Jeg satte på lysa mine når jeg kom inn på plassen, men Polti kom bort før jeg rakk å parkere noe sted og jeg måtte bli med på biltilsynet + fikk 2000 spenn i bot.

 

Når det kommer til burning syntes jeg det er helt greit, pluss at det trekker masse folk.

 

Sku fått til et treff et sted hvor ikke polti ville bry seg.. så kunne dem som ikke syntes burning/spille høy musikk holde seg hjemme.

Eller eventuelt at det ble lagt opp et område hvor folk kan burne.

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk bra med gutta i 200sx`ne som kom bredt inn, henta bilen igår etter midag, var ute med dem igår, hadde ikke hørt noe ennå ihvertfall! trur det gikk helt fint. alt som er kult, er ulovli i norge, sånn er det med den judas staten vi bor i! er jo ikke lov å ha litt lyd i potta engang, mens de stygge harlyene bråker jo 14 ganger værre!

BMW er best! enkelt å greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk bra med gutta i 200sx`ne som kom bredt inn, henta bilen igår etter midag, var ute med dem igår, hadde ikke hørt noe ennå ihvertfall! trur det gikk helt fint. alt som er kult, er ulovli i norge, sånn er det med den judas staten vi bor i! er jo ikke lov å ha litt lyd i potta engang, mens de stygge harlyene bråker jo 14 ganger værre!

 

hehe, ja jeg henta han i den røde 200sx n. så han slapp unna. :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Jeg må bare le av dere. Hvor gamle er dere egentlig?

Neon lys er ikke tillatt å ha på en bil.

Bilene som ble tatt med soting hadde kanskje sotet siderutene framme?

Dette er heller ikke lov.

Sånn er det bare.................

For det første får du le så mye du vil. Det er jo alltid noen idioter i landet her som ler og koser seg på andres bekostning og liker å se når andre ikke har det så bra! For det andre er jeg 26 år så vet ikke akkurat baktanken på den utalelsen! For det 3 er neon lovlig til show bruk sålenge hjulene på bilen står stille og motoren er avslåt! Hvis broren din fikk bøter for neon bruk ligger det mest sansynelig noe mere bak ellers burde han klage! Også enig i at solfilm ikke er lov men når det kommer til lysbruk synes jeg politiet burde se litt gjennom fingerene når det gjelder bruk av grøftespredere inne på parkeringsplassen! Greit at det ikke er lov på offentlig vei av en eller annen grund men hva i H..... har det å si om man har på disse inne på en P-plass?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som blir EU-godkjent er ikke avgjørende for hva som er godkjent eller ikke. Jeg vet om flere biler som EU-godkjent med ting som i realiteten skulle vært i vognkortet, men som glatt går gjennom uten problemer.

 

Jeg mener det ikke er ett fett hva slags soting det er. Jeg har jobbet 3 måneder hos Biltilsynet selv, og da fikk jeg beskjed om soting fra fabrikk var lovlig, men ikke med film. Om du har dokumentasjon som viser annet, så kan jeg godt være med på det, men jeg velger å heller stole på de som jobber med det, da det er disse som godkjenner det.

 

De som jobber med godkjenning på biltilsynet kan ikke alle regler de heller... Det finnes så mange regler som de som har laget dem ikke skjønner selv engang, og i tillegg finnes det underregler som er bare forvirrende om noe er lovig eller ikke. Kan ta et eksempel fra i sommer hos biltilsynet på kjeller, jeg viste to like biler, med samme type senkesats, med samme type felg og samme dimmensjon dekk. Papirene på senkesatsen sier godkjent med 225/35-18.. Den ene bilen ble godkjennt med 225/35-18 men hadde 215/40-17 på.

Den andre hadde også 215/40-17 og ble godkjennt med det.. samme biltilsyn samme dag, to forskjellige mennesker... Da klør jeg meg i huet og spør: Kan de alle regler de som jobber der???????? Forøvrig er den ene av de to bilene GODKJENNT hos biltilsynet MED SOTEFILM

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått lys utvendig på biler er forbeholt utryknings kjørertøy i norden

 

ellers er noen tillatt på biler står i utstilling

 

også lenge det ikke skjer på ett lukket område gjelder trafikk reglene..

 

 

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen som folk klager og sutrer når det gjelder regler.

Alle veit at det er ulovlig med soting, neon, burning osv, så ikke kom å klag i ettertid når dere blir tatt. Kjøp dere orginale biler, flytt til ett sted uten dumme regler, eller bli politikere(eller whatsoever) og prøv å forandre på reglene istedenfor å bare sitte på rævva å klage over dem. Blir ikke noe bedre av den

grunn.

 

(nei jeg er ikke en kjip gammal gubbe som kjører orginal bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår