Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet

int

Anbefalte innlegg

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å ta kontakt med politiet god tid i forveien å prøve å sammarbeide med dem, se på meetet som var på hamar, det fikk de lov til å ha egen plass for burning osv. Hadde ikke dette vært en mulighet? Mener det må være mye bedre å forsøke å sammarbeide med den i stedet for å bare være negative. Jeg tror at om vi tar kontakt med dem på forhånd å kanskje får tillatelse til litt herjing osv, så kommer de ikke til å plage oss noe. Dermed får vi enda ett vellykket treff.

Noe å tenke på.

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo det at, Burning ikke er lov i Norge, sånn egentlig, så det er vel ganske vanskelig for politiet og gi oss spesial tilatelse, med mindre det er et arrangement. Noe et streetmeet ikke er da det ikke er en organisasjon bak det.

-Tror- jeg da.

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at politiet i Norge ikke har samme syn på ting overalt...

Politi i Oslo/Skedsmo har ikke så veldig positivt syn på "rånere". Om man spør politiet om noe sånt i området rundt her så kommer de til å trappe opp med full styrke, ekstra bemanning, gjerne hellikopter, ekstra bemanning på biltilsynet for teknisk kontroll av biler, etc etc.

Det var slik treffet på metro utviklet seg (selv om det ikke var avtalt med politi på forhånd)...

Men tror det er mange som har prøvd å få til noe lovlig i området rundt her, og fått blankt avslag.

Men håper på flere lovlige treff i Hønefoss hvertfall, for det var meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det meetet som var på metro tror jeg ble stoppa pga at vi var på plassen til et kjøpesenter + at det bor folk i nærheten der + ryktene om streetrace. Hvorfor kom de da ikke å ødela treffet i lillestrøm da? de leser jo om mettene her på forumet de også som alle andre. Jeg tror de lot oss være i fred fordi vi ikke var i veien eller forstyrra noen. Men etter min mening må det da være mulig å sammarbeide med politiet om et meet. Hva om vi får grunneiers tillatelse til å være der a? da er det på privat eiendom med grunneiers tillatelse. Da får de jo ikke gjort så mye, gjør de vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det dette med rydding igjen.

Skal man få lov til noe sånt av grunneier, må vi hvertfall få til noe arrangert rydding på et vis (Evt at folk ikke forsøpler, noe jeg tror ikke er mulig på sånne meet).

Og tillater dem faktisk at plassen er full av gummi lang tid i etterkant? hellothere

Men godt forslag, skader hvertfall ikke å prøve å få til noe sånt:)

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det med at om vi får nei. Men om grunneier da tillater oss å burne på et lite område på plassen da. i stedet for på hele. må da være mulighet for noe sånt. rydding er vel ikke umulig å få til. er ikke så mange som trengs til det. Er vel nok av folk i nærheten som har mulighet til å dra dit dagen etter å rydde litt. for om vi rydder etter oss så er det også lettere å få ja til å låne plassen senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rydding er vel ikke umulig å få til. er ikke så mange som trengs til det. Er vel nok av folk i nærheten som har mulighet til å dra dit dagen etter å rydde litt.

Jeg var på plassen der dagen etter, og da hadde tydligvis noen rydda.

Tviler på at det var noen av de som var der kvelden før.

Rydding dagen etter kan jo fungere men da må vi hvertfall bli enige med de som eier stedet så ikke de rydder tidlig og blir irritert (igjen?):P

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på plassen der dagen etter, og da hadde tydligvis noen rydda.

Tviler på at det var noen av de som var der kvelden før.

Rydding dagen etter kan jo fungere men da må vi hvertfall bli enige med de som eier stedet så ikke de rydder tidlig og blir irritert (igjen?):P

ja det må vi jo gjøre. også evt beklage oss for alt rotet som var fra forrige gang. Men det bør da være mulig å få med grunneier på en deal som tillater oss å burne i en krok av plassen ellerno. De er vel ikke så firkanta? mye som kan ordnes hvis den som ringer er en som er flink til å snakke for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår