Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

Den varslingen der kan jo politiet like godt melde seg på da, så er man jo like langt?

 

Jeg tror uansett det er vanskelig å gjemme seg altfor lenge, og jeg tror heller ikke det er riktig vei å gå. Det må vel være bedre å sørge for at ting skjer i trygge og forsvarlige omgivelser? Det betyr ikke nødvendigvis at all moroa forsvinner, og da vil jo politiet også skjønne at det er bedre at alt foregår på ett sted. Da er det jo isåfall et håp om å få være i fred også.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venta på det spørsmålet med at politiet melder seg på...

 

Poenget med det opplegget er at de ikke kan sette 100 ekstra mann i arbeid i hele "Østlandet"-distriktet. Så jo hva som skjedde på metro treffet... Når det ikke er ett bestemt sted hvor politiet har tid til å forberede seg så gjør det ting vanskeligere.

 

Politiet finner jo treffene uansett om de får vite det via SMS, nett eller finner de ute.

 

Men ja, er ikke totalt uenig i at man bør få til ett sammarbeid jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venta på det spørsmålet med at politiet melder seg på...

 

Poenget med det opplegget er at de ikke kan sette 100 ekstra mann i arbeid i hele "Østlandet"-distriktet. Så jo hva som skjedde på metro treffet... Når det ikke er ett bestemt sted hvor politiet har tid til å forberede seg så gjør det ting vanskeligere.

 

Ser poenget ditt der. :rolleyes:

 

Mener uansett at dette bare bidrar til mer uvilje fra politiet sin side og at det er bedre å gå andre veien.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget ditt der. :rolleyes:

 

Mener uansett at dette bare bidrar til mer uvilje fra politiet sin side og at det er bedre å gå andre veien.

 

Jepps. Men da må man hvertfall flytte treffene ut av tettbefolkede strøk, som f.eks. Lillestrøm og Oslo. Politiet her har litt andre syn på slike ting enn andre steder. Og da igjen oppnår man at treffene blir mindre for de som bor i områdene rundt her er late og ikke gidder å kjøre 10 mil til ett treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps. Men da må man hvertfall flytte treffene ut av tettbefolkede strøk, som f.eks. Lillestrøm og Oslo. Politiet her har litt andre syn på slike ting enn andre steder. Og da igjen oppnår man at treffene blir mindre for de som bor i områdene rundt her er late og ikke gidder å kjøre 10 mil til ett treff...

 

Skedsmohallen var vel et godt alternativ? Det ligger relativt sentralt, det er god plass og ikke forstyrrer man noen naboer heller såvidt jeg fikk med meg.

 

Jeg dro riktignok relativt tidlig sist, men så lenge jeg var der fikk jeg ikke med meg noe politioppmøte el. Hørte senere at det vel hadde vært noen der, men at det hadde forløpt uten problemer.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skedsmohallen var vel et godt alternativ? Det ligger relativt sentralt, det er god plass og ikke forstyrrer man noen naboer heller såvidt jeg fikk med meg.

 

Jeg dro riktignok relativt tidlig sist, men så lenge jeg var der fikk jeg ikke med meg noe politioppmøte el. Hørte senere at det vel hadde vært noen der, men at det hadde forløpt uten problemer.

 

Jepp, og grunnen til dette er at dette treffet kom rimelig overaskende på politiet, og de hadde ikke bemanning til å gjøre noe som helst der, heller ikke være til stedet.

 

Hadde man fått tillatelse til å ha treffet der så skulle du ikke ha sett bort ifra at det konstant hadde vært minst 3 patruljer der, samt vegvesnet og trafikkstasjonen ekstrabemannet for å kjøre tekniske kontroller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var både politibiler, og sivil der.

 

Råde er jo ett alternativ, blir gjerne igjenn og rydder jeg, eller blir "ansvarlig" for å rydde evt snakke med grund eier, vi hadde 1 meget vellykket treff, og 1 mindre fellykket ett..

 

men ikke noe problemer med politi, og båre været og plassen er jo flott.

 

Synes også plassen ved Skjedsmohallen var fin, og politiet skal ha ros for at de oppførte seg bra :p i forhold til enkelte andre :p hellothere

 

 

men ser det er treff om 1 mnd, da kommer vi :D

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, får flytte oss mer ontopic og heller diskutere lovlige-"ulovlige"-treff på en annen tråd senere :)

 

Håper på stort treff, nå som det muligens er årets siste (?) i området her...

 

Kolonnekjøring hadde også vært gøy, noen forslag til ruter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og grunnen til dette er at dette treffet kom rimelig overaskende på politiet, og de hadde ikke bemanning til å gjøre noe som helst der, heller ikke være til stedet.

 

Hadde man fått tillatelse til å ha treffet der så skulle du ikke ha sett bort ifra at det konstant hadde vært minst 3 patruljer der, samt vegvesnet og trafikkstasjonen ekstrabemannet for å kjøre tekniske kontroller ;)

 

Hvis dette kom overraskende på dem tyder vel det på at de kanskje ikke leser forumet med den lupen det tidligere har blitt antydet at de gjør? Det ble jo annonsert her lenge i forveien.

 

Jeg tror uansett veien å gå er å vise seg som (relativt) voksne og ansvarlige, det er den eneste måten å få respekt fra politi, grunneiere etc. og det er den eneste måten å få avholdt streetmeets i fred spør du meg.

 

Dessverre vil det alltid være forsøpling, drikking og uansvarlige sjeler på streetmeets, men det er jo nettopp da det er opp til alle andre å ta ansvar. Jeg synes det er grisefett med streetmeets med virkelig godt oppmøte, men dessverre holder den oppførselen vi har sett i det siste de virkelig fete bilene unna. Jeg vet ihvertfall at jeg er hakket mer engstelig for bilen min på streetmeet enn det burde være nødvendig å være på grunn av drita fulle folk, flaskeknusing, slåssing og generell fjortisoppførsel.

 

Edit: Og det var siste innlegg fra meg vedr lovlige/ulovlige streetmeets ja :) Vi kommer ihvertfall på Skedsmohallen 24/9 med kamera under armen og satser på rekordoppmøte.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Og det var siste innlegg fra meg vedr lovlige/ulovlige streetmeets ja :) Vi kommer ihvertfall på Skedsmohallen 24/9 med kamera under armen og satser på rekordoppmøte.

 

Jepp, skal ikke si at jeg er uenig med deg, men vi får ta diskusjonen ett annet sted en annen gang ;)

 

Flott å høre at dere stiller opp! hellothere

 

Edit: siden dere dukker opp vil dere vel kanskje ha mulighet for å ta bilder i dagslys... forslag til klokkeslett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vits å diskutere? Dere har faan meg diskutert i flere år! Virker som dere ikke har kommet videre? Bare møt opp!, samme som sist. Funka helt toppers. Kommer politiet, ja så da gjør dem det. Tror ikke mange av oss har så mye annet å gjøre den datoen. :driving

 

Og til Maxpower: :disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vits å diskutere? Dere har faan meg diskutert i flere år! Virker som dere ikke har kommet videre? Bare møt opp!, samme som sist. Funka helt toppers. Kommer politiet, ja så da gjør dem det. Tror ikke mange av oss har så mye annet å gjøre den datoen. :driving

 

Bare tull å diskutere på ett diskusjonsforum ;) Neida, men enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: siden dere dukker opp vil dere vel kanskje ha mulighet for å ta bilder i dagslys... forslag til klokkeslett?

 

Godt poeng. Selv om det er lyskastere på plassen blir det litt snaut i høstmørket. Altfor tidlig er jo ingen vits, så rundt klokka 18.00 hadde vært perfekt for vår del, tror jeg.

 

(Uten at man skal arrangere streetmeets etter hva som passer oss, vi har blitz på kameraene også vi :D)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolonnekjøring hadde også vært gøy, noen forslag til ruter?

 

Jeg har ikke akkurat noe godt forslag på rute da jeg ikke er så kjent i lillestrøm området.

 

For meg ihvertfall virker det jo dumt og legge kolonne kjøringa gjennom sentrum, med mindre det er på slutten av streetmeet når folk er på vei hjem..

 

Ellers er det jo kult og dra et sted hvor folk ser bilene, ikke bare en tur på motorveien liksom.

 

Hvor lang er det aktuelt og kjøre? Hvor mange gidder bruke bensin på det?

 

Også ihvertfall gi ut ordentlig informasjon om det, var jo snakk om kolonne på vallhall også men man hørte liksom aldri om det faktisk ble noe av.

 

Hadde vært fun og ta en tur gjennom hele lillestrøm sentrum (eller et annet tettbygd området), men da måtte det jo blitt etter streetmeet er over som sagt, ellers hadde vel politiet reagert veldig etterpå :P

 

Jaja, bare noen "få" ord fra meg cheers

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår