Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal man ha et lovlig treff med burning og sånnt er det bare å leie Rudskogen, naf øvingsbane eller ett annet sted. Så er det bare å burne til man blir blå!!!!

 

Koster penger så klart men med alle de folka som kommer på ett Streetmeet så må det da gå å spleise mener jeg da. Litt off topic men!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha et lovlig treff med burning og sånnt er det bare å leie Rudskogen, naf øvingsbane eller ett annet sted. Så er det bare å burne til man blir blå!!!!

 

Koster penger så klart men med alle de folka som kommer på ett Streetmeet så må det da gå å spleise mener jeg da. Litt off topic men!!!

 

Ikke vits å diskutere her. Dette er streetmeet, ikke gatebil. Streetmeet = gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad folk skal gjøre alt så vanskelig jeg !!!

 

Hittils er det jo enda ikke bestemt tidspunkt!

 

Kan ikke noen bare sette ned foten og si det begynner 19, be there or be square!

 

Eller noe i den duren. Max Power har sagt de kommer så da kan dere spre rykte om det også, om de da ikke kommer og folk blir skuffa så er det vel dems feil når de har sagt de kommer.

 

Men hvorfor skulle de ikke komme når de har sagt de kommer, så at de kommer eller ikke kommer bør ikke være noe problem for de som kommer, eller eventuelt ikke kommer.... :hammer

 

Er det ikke lett og forstå hva jeg mener? :hug:

 

Så jobben deres nå er spamspam til alle dere kjenner som liker biler!

 

PS; har dere noen bilder fra streetmeets eller andre bil events, registrer dere på http://galleri.streetmeets.no så får dere muligheten til og lage eget album :D

 

 

klokken 19 er litt tidlig, men forrige gang fikk jeg ikke noen bra bilder, pga mørket, og måtte dra ved 12 tiden, så jeg fikk sove ut før jobben, men klokka 19 vil vel få komme, og så baller det på seg utover kvelden.. så vi stiller opp :D

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig offtopic: Noen som er med på en liten felles mat bit på f.eks Robsrud før streetmeet`n. Norges beste hamburger selges der hellothere

 

Håper folk som stiller opp på streetmeets tenker litt over plasseringen sin ovenfor biler som spinner osv, er i alle fall ikke noe vits i å slenge med leppa ovenfor de som ofret dekk etter på fordi at de var nærme bilen du satt i osv. Hvis folk viser litt respekt og virkelig bruker hue så kan detta bli veldig bra. Burning kan man prøve å få samlet som sagt litt tidligere i tråden, er vel ikke værre enn å ta det på vei ut i fra parkeringen osv, finner vel en løsning på slike ting uansett.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det var snakk om litt tidligere på denna tråden, eller den forrige, at man holde av et området på forhånd slik at folk med fiine biler kan parkere på andre enden av p-plassen..

f.eks hvis vi holder av deler av den ene sida, der man ikke kjører inn til p-plassen, for burning og morro.. Det vet vi som filmer hvor det skjer også, så slepper vi å gå fram og tilbake på plassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det var snakk om litt tidligere på denna tråden, eller den forrige, at man holde av et området på forhånd slik at folk med fiine biler kan parkere på andre enden av p-plassen..

f.eks hvis vi holder av deler av den ene sida, der man ikke kjører inn til p-plassen, for burning og morro.. Det vet vi som filmer hvor det skjer også, så slepper vi å gå fram og tilbake på plassen..

 

 

ENIG :wave

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig offtopic: Noen som er med på en liten felles mat bit på f.eks Robsrud før streetmeet`n. Norges beste hamburger selges der hellothere

 

Håper folk som stiller opp på streetmeets tenker litt over plasseringen sin ovenfor biler som spinner osv, er i alle fall ikke noe vits i å slenge med leppa ovenfor de som ofret dekk etter på fordi at de var nærme bilen du satt i osv. Hvis folk viser litt respekt og virkelig bruker hue så kan detta bli veldig bra. Burning kan man prøve å få samlet som sagt litt tidligere i tråden, er vel ikke værre enn å ta det på vei ut i fra parkeringen osv, finner vel en løsning på slike ting uansett.

 

Mulig jeg og noen fler slenger oss på en burger cheers

 

Når det gjelder det med burning så er det jo ikke all verdens pes som skal til for å få det litt mer organisert, en rull med sånn sperre-bånd, og noe å feste det i, også ramme inn ett området ytterst på parkeringsplassen gjør vel sitt...

 

Hvis folk greier å forstå hva det er til da :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår