ealoken Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 tenk dere kolonne på 40 biler frra robsrud, igjennom lørenskog strømmen og lillestrøm ;) Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Tenk deg den køen??? notin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hadde vært fun det, skal vel ikke være FOR vanskelig og ordne heller? Eneste er at det trekker en del oppmerksom da.. Litt kjipt og trekke den oppmerksomheten fra politiet med seg bort til streetmeet kanskje? Men Robsrud hørtes bra ut... int fiks plass i golfen :P - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Lurer på hva de som driver hallen tenkte når de kom på jobb på mandagen og så at halve parkeringsplassen var dekket av sorte striper og sirkler :hammer Går ikke an å ringe politiet og spørre om tillatelse til burning så lenge vi har et avsperret område a? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 tenk dere kolonne på 40 biler frra robsrud, igjennom lørenskog strømmen og lillestrøm ;) Mvh Erik Fett! Jeg er med på en slik en azz! Har dere tenkt det før meetet eller når folk stikker derfra..? 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lusa Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Da var det kommet på trykk! :wave http://www.rb.no/zoom/article1722275.ece "Politiet mottok ingen klager på ordensforstyrrelser.":D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg leste det i avisa, blei veldig bra.. Håper folk blir litt mer positive til streetmeets og vi som samler oss.. Virker som om det går greit for folket at vi har streetmeets der siden det ikke kom noen klager til onkel blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Trur ikke det er det dummeste å sperre av et område til herjing, så jo hvordan det kan gå (husk: opel vs celica) Var heftig forgje møte, få med flere denna gangen!! Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 spread the words :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Går ikke an å ringe politiet og spørre om tillatelse til burning så lenge vi har et avsperret område a? Som sagt flere ganger før i denne tråden, så er det en lov mot burning, altså det er ulovlig. Og politiet her oppe er ikke alt for glad i det dem heller, så det er lite vits i å spørre om noe sånt. Da kan man risikere å oppnå at dem står å passer på konstant så ingen burner.. og da blir jo halve morroa borte? :D 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Synes det er litt jalla at det står om det i avisa og jeg, særlig link til forumet og sånn. Men siden politiet ikke mottok noen klager må man jo resonnere slik at de fant ut av meetet på andre måter, kanskje nettopp gjennom forumet. Liker bare ikke tanken på at "alle" nå vet hvordan vi lager disse treffene... kan jo komme forbud og dritt, men vi gjør jo ikke no ulovlig da,.., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 tviler på at det kommer noe forbud om å møte hverandre.. p-plass er for biler, og hvis de ikke vil at folk skal stå der om kvelden så kan de som eier plassen lage en bom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Så lenge det ikke blir noen klager til politiet, noe som ikke skjedde ved forrige treff så er det jo ikke ulovlig å stå på en parkeringsplass? :) Dog, burning er jo ikke helt lov men det blir det jo uansett. Kan ikke ulovliggjøre treff ikke-arrangerte treff pga litt burning? ;) Gleder meg til neste treff. Morro for gutta :D (og jentene da) I'll be there (om bilen går) cheers 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Synes det er litt jalla at det står om det i avisa og jeg, særlig link til forumet og sånn. Nå spurte reporteren meg hvordan man kan komme i kontakt med bilintreserte da vettu, og åssen jeg kom i kontakt med det. thats it. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Jeg kommer. Regner med at en god del av Nissan gutta kommer også! http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg