Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er litt jalla at det står om det i avisa og jeg, særlig link til forumet og sånn. Men siden politiet ikke mottok noen klager må man jo resonnere slik at de fant ut av meetet på andre måter, kanskje nettopp gjennom forumet. Liker bare ikke tanken på at "alle" nå vet hvordan vi lager disse treffene... kan jo komme forbud og dritt, men vi gjør jo ikke no ulovlig da,..,

 

Politiet finner treffene uansett, er ikke noe vanskeligere for dem å finne ut om treffene enn det er for deg.

 

Syntes absolutt ikke man bør kritisere den artikkelen der, som for en gang skyld har vinklet det i riktig retning istedenfor det vanlige "ungdom herjer, ulovlig bilkjøring, kappkjøring, grisekjøring" etc, etc.

 

Utrolig positiv artikkel spør du meg! cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi i Øsftold Gatebilklubb (teknisk sett ikke meg, siden ejg ikke har fått medlemsnummer enda), kommer oppover på meeten, satser på å være der ved 7-8 tiden, da vi skal ha en av de første klubb kveldene på over 1 år :P (aktivt se...)

 

men vi ser dere den 24, det blir utrolig bra! :D :pray

 

ikke noen som tør ta for seg en snakk med plass owner, evt politi? er litt kjekkt å ikke si hvor vi skal ha meeten da, for hvis de er nazi.... så :p

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prizma: Plassen er komunal så du kan jo prøve å ringe skedsmo komune, men ikke ring politiet, Politiet på romerike er noen skikkelig :fuckme2: så den er bare å glemme.

 

Kommer nok en liten tur med Audien, må prøve å få sperret av litt plass til Dr.bass så han kan imponere damene med litt røyk :pimp

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prizma: Plassen er komunal så du kan jo prøve å ringe skedsmo komune, men ikke ring politiet, Politiet på romerike er noen skikkelig :fuckme2: så den er bare å glemme.

 

Kommer nok en liten tur med Audien, må prøve å få sperret av litt plass til Dr.bass så han kan imponere damene med litt røyk :pimp

 

jeg er jo nede i halden, en eller annen som er i nærheten burde stikket innom. vanskligere å si nei da. problemet er igjenn at om de sier nei :p så....

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på plassen der dagen etter, og da hadde tydligvis noen rydda.

Tviler på at det var noen av de som var der kvelden før.

Rydding dagen etter kan jo fungere men da må vi hvertfall bli enige med de som eier stedet så ikke de rydder tidlig og blir irritert (igjen?):P

 

Hehe..morsomt det der. Dagen da treffet var, var LSK-Tifo og malte et banenr til kampen dagen etter på Hamar. Da jeg skulle hente det dagen etter i 10 tiden, var det ikke blitt rydda der. Og han som var vaktmester der i helga spurte meg om hva som hadde skjedd siden det var så mye flasker osv. Jeg sa det hadde vært et biltreff der.

Da bare sa han:

 

jaja,denne ungdommen. Men dem hadde vel kanskje ikke noe annet sted å være på. Er ikke noen kamper der i dag(på fotballbanen),så gidder ikke å rydde ennå...

 

hehe

VW Passat 05 1,9TDI 100 HK

 

Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår