Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09 kl 19:00

- Max Power kommer !

 

Tidspunktet er satt til 19:00, for at det skal være mulig for Max Power å få tatt litt bilder i dagslys. Men sikkert mange som ikke kommer før 20-21-22 tiden.

 

Siden det har vært diskusjon om ett siste(?) Streetmeet iår helgen etter gatebil så er det like så greit å bare kjøre på med en egen tråd med en gang.

Har heller ikke sett at det skjer noe spessielt annet denne helgen.

Klokkeslett kan diskuteres...

 

Kom gjerne med forslag og oppfordringer til hva som kan bli bedre enn forrige treff, så kanskje folk retter seg til det.

 

Forslaget fra min side er at det bør lages en plass (helt innerst mot skedsmohallen?) hvor de som vil burne kan gjøre det uten at det går utover uskyldige. :drive2

Så fyll opp den ytterste delen av parkeringsplassen først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvom det er en god stund til så vil jeg allerede foreslå et klokkeslett. Og nå som det begynner å bli mørkere og mørkere for hver dag så burde det vel starte tidligere.. 20 eller noe?

 

Jeg var innom skedsmohallen istad da jeg (øvelses)kjørte. Hvis det blir mulig så hadde det hvert ganske bra å fylt opp (hele) p-plassen ved skedsmohallen. Så er det en vei lengre innover der som er ganske lang, og der kan folk more seg litt. er ikke no høl i asfalten eller noe.. ganske strøken vei innover der egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde nok vert greit å begynt sånn i 20 tiden ja.

Men denne gangen bør man vel få ordna en egen plass hvor de som vil burne/herje kan få lov til å leke seg. Burde vel ikke være umulig det her? Har jo som sagt mange ganger før hele veien videre innover, kunne evt satt av en liten bit av plassen til stillestående burning ikke mellom biler osv.

 

Blir fett med et meet til. Får bare håpe purken er like greie neste gang.

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at stedet er bra egnet, det kan man ikke klage på.

Tror dette kan bli bra om vi gjør det -litt- mere organisert, eget sted til burning o.l.

 

Politiet lager jo ikke noe styr av det med mindre vi gjør så de gjør det, så hvis folk kutter ut og sloss og sånn så er det på g.

 

Også en liten ting som ikke kan bli nevnt nok ganger, GI FAEN I OG KNUSE GLASSFLASKER MELLOM DER BILENE STÅR PARKERT!

 

Sorry bare måtte ut med litt frustrasjon.

 

Håper på og se mange på neste streetmeet @ skedsmohallen :D

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting jeg la merke til... hver gang politiet var innom så dro de lenger inn for å sjekke tilstandene der...

så er ikke sikkert det er så lurt å dra innover der, heller bare "reservere" en del av plassen på parkeringa til burning.

Kan være at politiet hadde vært mer hissige om man hadde brukt plassen innover der ved industribyggene etc, men jeg aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting jeg la merke til... hver gang politiet var innom så dro de lenger inn for å sjekke tilstandene der...

så er ikke sikkert det er så lurt å dra innover der, heller bare "reservere" en del av plassen på parkeringa til burning.

Kan være at politiet hadde vært mer hissige om man hadde brukt plassen innover der ved industribyggene etc, men jeg aner ikke.

 

 

Eventuelt gjøre sånn som jeg snakka om sist, en står ved veien med walkie talkie og en inne ved der man kjører, kommer det en politibil sier man fra så stopper man bare lekingen.

 

jaja, bare et forslag, mye som kan planlegges vi har jo god tid på oss!

 

Jeg skal ihvertfall skaffe meg et nytt digitalkamera også skal jeg få lånt med meg et bra videokamera så vi kan lage enda bedre film ;)

 

Er vel mulig og høre med politiet om vi kan få en tilatelse til og være der også?

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan da ikke nekte oss å kjøre innover der da.. sånn som en kar på en annen tråd sak.. walkie-talke teknikken.. en har den på p-plass og den andre har den på industriveien..

kan ikke snakke så høyt, kan hende snuten leser det og kommer med hellikopter og SWAT biler til den store gullmedalien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kansje best å holde seg på p-plassen tror jeg, er det ikke noe heste greier litt lenger inn a?? sikkert noen der som klager om folk står nærme der og leker seg... vet ikke jeg men tenkte kansje det er best å ha det på p-plassen.... bare tenker llitt høyt jeg da hellothere

07` Toyota Corolla 1,4 D4-D MMT

95` Toyota Carina E 1,6

X

04` Toyota Avensis Stv Sol (Solgt)

95` Toyota Carina E 1,6 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mulig og høre med politiet om vi kan få en tilatelse til og være der også?

 

I Hønefoss funka det... I Oslo/Akershus-området er det som regel bare å glemme...

 

Det jeg mente med innlegget mitt om den veien videre inn var at politiet muligens vil satse mer på å sette en stopper for det hvis det blir villmannskjøring innover der, enn om vi holder oss rolig på parkeringsplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer jeg kommer:D:D happyhappy

 

Det kan jeg tenke meg at du gjør innimellom (uff for en tanke) :hammer

 

WalkieTalkie! Bra idé!

 

Ingen burning ved p-plassene, veit om flere med bedre biler og strøken lakk som ikke gidder vise seg der pga det (lett for steinsprut og det er ikke særlig artig).

 

Vurderer selv å la bilen stå pga det...

 

Speedy

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen burning ved p-plassene, veit om flere med bedre biler og strøken lakk som ikke gidder vise seg der pga det (lett for steinsprut og det er ikke særlig artig).

 

Vurderer selv å la bilen stå pga det...

 

Speedy

 

 

Vel, går jo ann å sette opp plakater som de hadde gjort i Hønefoss... Spørsmålet er hvor mye det blir respektert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår