Credomaestro Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Dette er da bilen min etter oppussing. Det er en 325i med lette modifiseringer(vassere kam,lettere svinghjul, sintere clutch og effektanlegg! Bilstein gassdempere med H&R fjærer Rieger GTS Styling rundt hele. Sport int. 17" felger som er lakkert hvite(brennlakkert) 215/40/17 (toyo) Kommer fler FØR og ETTER bilder etterhvert... Åpen for synspunkter og meninger, både positivt og negativt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Meget pen bil du har der! likte fargen på den kjempegodt, noen videre planer med den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Pen den der, kledde de klarglassklare lyktene faktisk :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas! Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 feit bil, å de lyktene de er så sinnsyykr råe.. ;D nice.. Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Åhhhhh Nydelig bil! akkurat sånn eg vil ha det;) Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credomaestro Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Jeg har vel noen planer på gang ja.... trekke om hele bilen innvendig i rødt og hvitt skinn, Angel-eyes, soting av vinduene, større bremser rundt hele, har jo lukta litt på turbo også da... :pray Stabstag,luftfilter,chip... egentlig det meste som er vanlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Bilen ser bra ut den, fett med hvite felger :D Jeg bare slenger ut noen idéer jeg mener forbedrer bilen :) Du bør fjerne øyelokka, bilen ser jo trøtt ut..I tillegg er jo dette noe "alle" E30 har så du vil jo kanskje skille deg litt ut. Kombinert med sorte DE lykter blir det sikkert bra :) Angeleyes bør få stå på de bilene det ble levert på. Hvite gitter for å matche felgene? Chrome speil uten noe annen chrome utvendig synes jeg ikke matchet 100% Kanskje du bør fjerne antennene? Dette er bare mine meninger, ALT er lov innen bil vettu :) Siter VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Fet bil! lHvor mye er den senket? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credomaestro Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 for det første er det ikke chrome speil.. det er carbon! hehe angel eyes = må ha... hehe.. kan ikke helt se at den ser trøtt ut men... alle har hver sin smak... svarte DE frontlys.. ehh.. tror det blir chrome... ja tenkte det matchet de hvite felgene.. men takker for din uttalelse.. :thanks :thanks :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credomaestro Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 er ikke helt sikker.... var senket før jeg kjøpte den... tror 40/30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Det er ikke lett å se hvilke speil du har, men ser nå de er nokså spesielle :) AngelEyes må nesten ha øyelokk om ringene ikke er delte, sorte DE lykter uten øyelokk synes jeg er råere. Men uansett hva du velger så prøv å monter uten øyelokk så ser du selv, som sagt, alt er lov! :D Antennene blir stående regner jeg med? Siter VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credomaestro Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hehe... ja... antenne blir... jeg kan jo teste litt åssen det blir med øyelokka.. iforhold til de "nye" lysa jeg kjøper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Flott bil! Liker modsa og planene :D Kjempefin farge og hvite felger er fett! Baklyktene kledde bilen ja, men de kler ikke alle farger... E30 er tingen vettu, du er forresten hjertelig velkommen til klubben i min signatur ;) Mvh. Espen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg