Gå til innhold

XXXXXXXL Silverado

Ranger emnet

Mew

Anbefalte innlegg

Nå har vi fått den til Sarpsborg :D

Skal få tatt noen bilder av den, men den ser sånn ut: http://www.motor.no/templates/vis_sak.cfm?dok_id=471

Taket på en Lightning er lavere enn karmen på Kodiak'ens plan....

Når jeg står ved siden av Kodiak'n så når jeg ikke opp til vinduene og får sett inn i bilen (jeg er 1.86 høy).....

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har vi fått den til Sarpsborg :D

Skal få tatt noen bilder av den, men den ser sånn ut: http://www.motor.no/templates/vis_sak.cfm?dok_id=471

Taket på en Lightning er lavere enn karmen på Kodiak'ens plan....

Når jeg står ved siden av Kodiak'n så når jeg ikke opp til vinduene og får sett inn i bilen (jeg er 1.86 høy).....

Få noen bilder av den når den står ved siden av en annen bil så det vises hvor stor den virkelig er. :)

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Naboen min som har tatt inn den der... Han jobber på Bergheim, Artikkelen er skrevet av en annen som som bor over meg og bildet er tatt på parkeringsplassen vår.. hehe Husker da den stod der første gang.. Gigantisk bil..

harry avatar...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har 19,5 toms hjul, de neste som kommer blir litt annet spec'et og får 22.5" hjul sånn at de blir litt høyrere og ser litt bedre ut med større hjul.

Bilen er HØY nå også og som dere ser så er stigtrinnet på høyde med fronten på panseret til Saab'en.

Denne skal kjøres på C1 førerkort (opptil 7500 kg) og er en 5 seter.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider