Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fet bil! Hvor kjøpte du den fra? Morsomme bilder, KristianG.

Forresten, legg til "Takk til eiriksmil, for å ha sagt at det er Olehenris bil"

;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. fett.. :P det der var nok da de var på tur opp fra tyskland med den, var min, og den bak som kom på lillehammer når jeg sku kikke på den og prøve den :=

Bilen er kjøpt hos http://www.nippon.no :)

---

Sorte lykter blir nok bestillt over nyttår :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er kjøpt hos http://www.nippon.no :)

Det jeg egentlig mente å spørre om, var fra hvilket land den ble importert, og hva slags skilter det er på den da KristianG tok bildet.. ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P åja.. :P

kjøpt fra tyskland, er vel vanlige importskilter el hva det heter.. :)

Tyske importskilter? Så litt sånn, ut ja. Iallfall ikke norske tror jeg ;)

Fin bil, med råflott lakk! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyske importskilter? Så litt sånn, ut ja. Iallfall ikke norske tror jeg ;)

Fin bil, med råflott lakk! :thumb

Er vel tyske eksportskilter (mulig det heter import/eksport-skilter) på den.

Finnes ikke norske import/eksport-skilter.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest nesten hele tråden. Stili bil du har, finner vel neppe finere Civic i Norge.

En ting jeg synes ikke er noe fint i det hele tatt er disse 4 enderørene. Det er alt for overdrevet, selv om det hadde vært en 1.6 Vtec. Hadde vært mye mye finere kun med to enderør. Min mening, du er kanskje ikke enig?

nope :P etter som ræva på den er orginal syns jeg at de 4 pottene frisker opp:P

på en styla bil syns jeg at det ikke hadde gjort seg noe, så jeg syns det er fett å se på..

Er også en av grunnene til at jeg falt for bilen :)

men takk, hyggelig å høre :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke norske import/eksport-skilter.

Å jo da, men du har ikke lov til og kjøre rundt med eksport skilter i det landet bilen eksporteres fra, derfor har du nok ikke sett så mange med sånne skilter... Alle land har sånne skilter i ett eller annet format. Norske er hvite med 5 sorte tall, og en rød stripe på hver ende der det står datoen skiltene går ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider