Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

da kan du ivertfall lakke stålfelga kvite, ser mye mer sportslig ut da.. ;):)

 

Hvorfor i alle dager ser de mer "sportslige" ut hvis de er hvite...? Da synes jo bremsestøv og møkk enda bedre da. Fint og stå og vaske stålfelger hver dag :puke:

Nei, la de være svarte. Matcher jo tilogmed frontlyktene og listene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, la de være svarte. Matcher jo tilogmed frontlyktene og listene dine :)

 

 

Ironi til tidligre utsagn? hehe

 

Altså, stål er stål, og stålfelger skal være svarte!

 

Vinteren er bare pain uansett, så gidder ikke å ha en bil som er no å se på da :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det blir altfor dyrt.

Har jo planer om å godkjenne bilen som vti, 35 000 bare på det

Turbo kommer på 40 PLUSS skal jeg ha noe holdbart.

 

Så, vil heller ha en orginal turbo bil! 200sx s14a frister sykt! :)

MEN, gidder ikke å spekulere i noe før den tid kommer :)

Bilen skal hvertfall eu godkjennes før salg :P enten som vti eller ikke :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble bakskiltene:

DSC00313.jpg

 

 

 

Noe som alltid irriterer meg når jeg drar hjem fra jobb, er at jeg alltid slår nedi noe på tur ut av garasjen, etter som jeg er så trøtt når jeg drar har jeg aldri giddi å sjekka hva som gjør det, før her om dagen!

Alltid trodd det var det "dekselet" under motoren, men det var front leppa som går nedi, ser den ikke akkurat der den går nedi på bildet, ser ut som at det er bra klaring der nå. Men testa, fikk ikke tæra under en gang der den står på bildet. :S

Blir å ta det rimelig pent ut derfremover ja.. hehe *stupid* :P

DSC00316.jpg

DSC00314.jpg

 

 

Ja, ene xenon har streika, er den ene ballasten som er klikk, har en ny en hjemme hos folka mine, men skjønner liksom ikke hvordan den skal kobles på.

Må få kikka på detta snart :P DÅRLIGE lys om dagen :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å ha lav bil ja! Men er vel verdt det? :P Skal lide litt for utseende vettu. Mye er bilen din senka nå a? (står sikkert en plass her men har itte tid tell å sjå igjennom 100 sider). Men blir ittno synlige merker i fangeren din av det der a?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye den er senka??! VEL hehe det aner jeg ikke gitt..

Har ikke mye mer jeg kan justere ned foran, par cm el no, bak, så kan jeg vel ta den ned 5-10 cm til tenker jeg :) Ser det ut til på demperene hvertfall hehe

 

acoupe: Jeg digger dem :D og Syns det spicer opp litt :) Men takk for det:)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. har du mye greier på civic ??? har akkurat klart å kjøre civicen min oljetom, olje lampa lyste ikke:S det er en 1,6 vtec singelcam.. ja så nå trenger jeg ny motor.. gjerne en vti motor.. vet du om noe ??

 

Kan være lurt å sjekke olja innimellom likevel.. Er dumt å stole på ei lampe.. Men det har du vel lært nå tenker jeg..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. har du mye greier på civic ??? har akkurat klart å kjøre civicen min oljetom, olje lampa lyste ikke:S det er en 1,6 vtec singelcam.. ja så nå trenger jeg ny motor.. gjerne en vti motor.. vet du om noe ??

 

 

hmm.. da kan du umulig hatt vtec den siste tiden.. mener den ikke funker på lite olje nivå :P

 

jeg handla motor hos http://www.jdm-online.com

ANBEFALES! fullt b16a2swapkit for ca 22000

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår