JHS Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 da kan du ivertfall lakke stålfelga kvite, ser mye mer sportslig ut da.. ;):) Hvorfor i alle dager ser de mer "sportslige" ut hvis de er hvite...? Da synes jo bremsestøv og møkk enda bedre da. Fint og stå og vaske stålfelger hver dag :puke: Nei, la de være svarte. Matcher jo tilogmed frontlyktene og listene dine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Nei, la de være svarte. Matcher jo tilogmed frontlyktene og listene dine :) Ironi til tidligre utsagn? hehe Altså, stål er stål, og stålfelger skal være svarte! Vinteren er bare pain uansett, så gidder ikke å ha en bil som er no å se på da :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 ey, side nr 100 nå! :D 95% bullshit og 5 % om bilen :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hahaha! dessuten er svarte felger tøft! uansett om det er stål eller aluminium! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg liker denne bilen ass! Skikkelig bra bil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Takk for det ! :) Lufter mulig ( les: MULIG ) salg til sommeren/høsten :) Frister no med turbo gitt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvis du er fornøyd med bilen hvorfor ikke turbo på den istede? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Fordi det blir altfor dyrt. Har jo planer om å godkjenne bilen som vti, 35 000 bare på det Turbo kommer på 40 PLUSS skal jeg ha noe holdbart. Så, vil heller ha en orginal turbo bil! 200sx s14a frister sykt! :) MEN, gidder ikke å spekulere i noe før den tid kommer :) Bilen skal hvertfall eu godkjennes før salg :P enten som vti eller ikke :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Slik ble bakskiltene: Noe som alltid irriterer meg når jeg drar hjem fra jobb, er at jeg alltid slår nedi noe på tur ut av garasjen, etter som jeg er så trøtt når jeg drar har jeg aldri giddi å sjekka hva som gjør det, før her om dagen! Alltid trodd det var det "dekselet" under motoren, men det var front leppa som går nedi, ser den ikke akkurat der den går nedi på bildet, ser ut som at det er bra klaring der nå. Men testa, fikk ikke tæra under en gang der den står på bildet. :S Blir å ta det rimelig pent ut derfremover ja.. hehe *stupid* :P Ja, ene xenon har streika, er den ene ballasten som er klikk, har en ny en hjemme hos folka mine, men skjønner liksom ikke hvordan den skal kobles på. Må få kikka på detta snart :P DÅRLIGE lys om dagen :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sånn er det å ha lav bil ja! Men er vel verdt det? :P Skal lide litt for utseende vettu. Mye er bilen din senka nå a? (står sikkert en plass her men har itte tid tell å sjå igjennom 100 sider). Men blir ittno synlige merker i fangeren din av det der a? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 huff, liker ikke de nye skilten. Ser ut som en gjeng med utolla importbiler som suser rundt i gatene. Men bilen din ble ikke mindre pen med skiltene da ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hvor mye den er senka??! VEL hehe det aner jeg ikke gitt.. Har ikke mye mer jeg kan justere ned foran, par cm el no, bak, så kan jeg vel ta den ned 5-10 cm til tenker jeg :) Ser det ut til på demperene hvertfall hehe acoupe: Jeg digger dem :D og Syns det spicer opp litt :) Men takk for det:) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicvtec525 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hei.. har du mye greier på civic ??? har akkurat klart å kjøre civicen min oljetom, olje lampa lyste ikke:S det er en 1,6 vtec singelcam.. ja så nå trenger jeg ny motor.. gjerne en vti motor.. vet du om noe ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hei.. har du mye greier på civic ??? har akkurat klart å kjøre civicen min oljetom, olje lampa lyste ikke:S det er en 1,6 vtec singelcam.. ja så nå trenger jeg ny motor.. gjerne en vti motor.. vet du om noe ?? Kan være lurt å sjekke olja innimellom likevel.. Er dumt å stole på ei lampe.. Men det har du vel lært nå tenker jeg.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hei.. har du mye greier på civic ??? har akkurat klart å kjøre civicen min oljetom, olje lampa lyste ikke:S det er en 1,6 vtec singelcam.. ja så nå trenger jeg ny motor.. gjerne en vti motor.. vet du om noe ?? hmm.. da kan du umulig hatt vtec den siste tiden.. mener den ikke funker på lite olje nivå :P jeg handla motor hos http://www.jdm-online.com ANBEFALES! fullt b16a2swapkit for ca 22000 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg