olehenri Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 jamen for faen, det vekker jo meg! :P Syns folk skal vente til slagen 00 00 jeg! Holdt på å klikke på noen folk som hadde med seg bikkja opp til lysgårdsbakkene og fyrte opp rakettene rett ved bikkja mens den sto der piss redd! Forbanna folk ass, slike sku ikke hatt bikkjer!!!!! Men nok OFFT! Trroooor bilen må ha nye foringer el no slik, knirker å smeller i hver eneste lille kul jeg kjører på :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 kjenner igjen det der.......har samma problemet for ørtende gang... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 En kompis har lagt karbon film div steder på sin primera, og det ble egentlig jævlig tøfft.. sÅ lurer på selv, å trekke side listene samt det som er svart på speilene i slik film, hva tror dere? Å ikke GIDD å diskuter karbonfilm vs. ekte karbon! Jeg veit det ikke ser likt ut og bla bla bla, gidder bare ikke å punge ut mætti for å få det slik. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jææh, kan jo funke, er det karbon-look film eller karbonfilm, stor forskjell! Kan jo bli fint hvis du ikke overdriver Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 blir kun det jeg nevnte jeg sku ta over. Er karbonlook bare ja Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Det kan jo bli kult. Du kan jo prøve deg fram på en list eller noe først. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 blir nok ikke jeg som skal gjøre det :P hehe blir nok bra :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hvor har han fått tak i denne filmen og pris? har hittils bare funnet svindyre filmer med carbonlook.. kan nok bli bra om det blir lagt ordentlig fint på.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 mener det er art solution på gjøvik han har fått tak i, 5-600 kr for en kvadratmeter.. koster litt ja, men :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hva med carbonlook på panseret? trur det kan blir bra! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hva med carbonlook på panseret? trur det kan blir bra! carbonlook på panser blir bare feil.. :P + at CF panser fra USA koster ikke allverden.. åsså har han jo så pen lakk at d ville vært en skam å lagt folie over den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har vurdert det, men da går jeg heller i innkjøp av et annet panser ;P Har vurdert cf panser, men, pengene da.. hadde jeg ikke hatt husleia, hadde jeg hatt råd :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hehe kjeda meg litt nå :P Hvis dere har Sony Ericsson K800, så kan dere laste ned tema som jeg lagde av bilen min nå, enten med lyd eller uten. Med Lyd Uten Lyd Høyreklikk, lagre som :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 her er ett par bilder av den karbon tapen som han har lagt på bilen sin, ikke noe overkill greier, syns det er veldig pent jeg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Var jo itte så gærnt det der da. Ganske diskret egentlig! Bare man itte bruker det for mye på bilen så såg det vel ganske greit ut? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg