olehenri Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ja skal jo kun ha det på lister og litt på speilet Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Etter nesten å ha blitt trua med bank hvis je itte posta her, måtte je nesten gjør det da ;) heh Penger vokser ikke på trær nei, men bilen er jææævlig fin for det da ;) Det ska gutten ha :D Fornøyd Mr.? ;) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 haha ;D Maktmisbruk funker! :P *ler* Tænx! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 haha ;DMaktmisbruk funker! :P *ler* Tænx! :P Haha, pass deg ell så går det utover bilen din en dag je er i Lillehammer. Ell kanskje ikke :P Er litt søt å denna Civic'en da. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Nei nå skuffer lillegutt meg.......trodde ikke du gikk til slike drastiske metoder for å få kvinnfolk til å skrive inn her..... ;) Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Haha, pass deg ell så går det utover bilen din en dag je er i Lillehammer.Ell kanskje ikke :P Er litt søt å denna Civic'en da. SØT? nei nå får du gi deg :D hehe :P Bilen har fått nok "skader" fra folk allerede :D zobben: var hu som tolka at det sku bli bank! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 yeah right..... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 SØT? nei nå får du gi deg :D hehe :P Bilen har fått nok "skader" fra folk allerede :D zobben: var hu som tolka at det sku bli bank! :D Skader på bilen som du har påført ell? kiddie Hehe, neida ;p er så søt så! Greit, skyld på meg du, helt greit! Ska ta på meg skylda jeg!!! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 haha nei :P Ble ripa opp i garasjen på jobben, GØY... Ja, din skyld :D men men, noe som irriterer meg grassalt om dagen er alle ulåtene, smeller, klunker og knirker både foran og bak, ved forstilling / dempere etc etc.. noen med HONDA som har vært borti slik før? Kan det og være foringer? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 haha nei :P Ble ripa opp i garasjen på jobben, GØY... Ja, din skyld :D Seriøst : o Den er kje. Husse å sint pappa va når bilen våres va sånn, skumle greier. (som sagt, tar på meg skylda, bare for å være snill) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe, joma godt i garagen når jeg merka det der, sjefen bare så på meg å skjønte ikke en dritt hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 isåfall er det jaggu på tide......... ehh....kom fra rett kjeft..... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 dette går fra bilen min, til om jeg flørter med ei venninde? BRA! Off Topicen sprer seg til nye veier gitt! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ja, seriøst.. Gutten treng hjelp med bilen. Så hjelp'n istedenfor ;) (PS gutta; han tør bare ikke innrømme det) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Fått satt i instrumentene i a stolpen nå, tok det i går, men, instrumentene går ikke helt inn i holderen når jeg har skrudd det på plass på stolpen, olje trykket står på 7 bar og temp på null :P Men de er ikke koblet til ennå, kun kobla på volt. Ledninger til trykk og temp ligger i dashen klare :) Syns det ble tøft egentlig, minus at de stikker litt for langt ut av holderen.. Etter som den andre ballasten på xenonkittet ble drept av ene hjulet mitt ( :P ) så koblet jeg bort alt xenon i går å satt i vanlig halogen igjen, til jeg får kjøpt på igjen en ballast. Justerte lysa litt for mye også, så nå ser jeg vel inn i soverommet til folk i 2 egt når jeg kjører :P gadd bare ikke å begynne å justere ned igjen etter alt var skrudd sammen, så ut som at det var justert rett, helt til vi starta å kjøre :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg