Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

Fått satt i instrumentene i a stolpen nå, tok det i går, men, instrumentene går ikke helt inn i holderen når jeg har skrudd det på plass på stolpen, olje trykket står på 7 bar og temp på null :P Men de er ikke koblet til ennå, kun kobla på volt.

Ledninger til trykk og temp ligger i dashen klare :)

 

Syns det ble tøft egentlig, minus at de stikker litt for langt ut av holderen..

 

 

 

Etter som den andre ballasten på xenonkittet ble drept av ene hjulet mitt ( :P ) så koblet jeg bort alt xenon i går å satt i vanlig halogen igjen, til jeg får kjøpt på igjen en ballast.

Justerte lysa litt for mye også, så nå ser jeg vel inn i soverommet til folk i 2 egt når jeg kjører :P gadd bare ikke å begynne å justere ned igjen etter alt var skrudd sammen, så ut som at det var justert rett, helt til vi starta å kjøre :P

 

 

Se her ja.. det ble jo døds bra! vurderer noe slik selv (:

Kjipt det med xenonlysene!

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jdoa, bare det at de stikker litt for langt ut, aner ikke om det skal være slik men :) xenon ja, hehe, kan skylde på meg selv :D

Men de kommer på igjen etterhvert, etter eu godkjenninga :)

 

 

 

Hjulbuene? , hadde bedre plass med lsi motoren :P

 

Subber mer nå enn før, meeen, sliter med å få heva den så :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fææn, litt trøtt ser jeg hehe, så ikke at det var du med tribal`n gitt, faen å je digger interiøret ditt! satt godt inni der å sikla når tore og karl var på pitstop med den på lillehammer i fjor!

 

Ikke lyst til å bytte om alt interiør a? :D :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fææn, litt trøtt ser jeg hehe, så ikke at det var du med tribal`n gitt, faen å je digger interiøret ditt! satt godt inni der å sikla når tore og karl var på pitstop med den på lillehammer i fjor!

 

Ikke lyst til å bytte om alt interiør a? :D :D

 

hehe. tror nok det skal få bli i bilen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det, men jeg ble helt forelska i bilen din etter og ha sett og hørt den igår. Den er perfekt! Liker egentlig ikke Honda, men din er en av de få jeg virkelig kunne tenkt meg.

 

Som jeg sa til deg igår, du har og si fra når du skal selge!:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det, men jeg ble helt forelska i bilen din etter og ha sett og hørt den igår. Den er perfekt! Liker egentlig ikke Honda, men din er en av de få jeg virkelig kunne tenkt meg.

 

Som jeg sa til deg igår, du har og si fra når du skal selge!:)

 

 

Hørt? hehe

 

Takk for det :)

 

Vurderer salg til sommeren, men får se :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert alle har sett, men var på et lite fototreff på Fornebu i regi av moore her inne på søndag, og slenger ut her noen av bildene som ble tatt av min! :)

En del andre kan dere se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156825

 

bilde321copy5bi.jpg

bilde361copy1ky.jpg

bilde366copy2uo.jpg

DSC_0260.jpg

DSC_3322_BF.jpg

Bilfototreff21010723.jpg

Bilfototreff21010724.jpg

Bilfototreff21010725.jpg

civic0wu.jpg

DSC_1138_800.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår