Machagen Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Fått satt i instrumentene i a stolpen nå, tok det i går, men, instrumentene går ikke helt inn i holderen når jeg har skrudd det på plass på stolpen, olje trykket står på 7 bar og temp på null :P Men de er ikke koblet til ennå, kun kobla på volt.Ledninger til trykk og temp ligger i dashen klare :) Syns det ble tøft egentlig, minus at de stikker litt for langt ut av holderen.. Etter som den andre ballasten på xenonkittet ble drept av ene hjulet mitt ( :P ) så koblet jeg bort alt xenon i går å satt i vanlig halogen igjen, til jeg får kjøpt på igjen en ballast. Justerte lysa litt for mye også, så nå ser jeg vel inn i soverommet til folk i 2 egt når jeg kjører :P gadd bare ikke å begynne å justere ned igjen etter alt var skrudd sammen, så ut som at det var justert rett, helt til vi starta å kjøre :P Se her ja.. det ble jo døds bra! vurderer noe slik selv (: Kjipt det med xenonlysene! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ro9_r Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 halla fin bil du har der :) god plass i hjulbuan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 jdoa, bare det at de stikker litt for langt ut, aner ikke om det skal være slik men :) xenon ja, hehe, kan skylde på meg selv :D Men de kommer på igjen etterhvert, etter eu godkjenninga :) Hjulbuene? , hadde bedre plass med lsi motoren :P Subber mer nå enn før, meeen, sliter med å få heva den så :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 fææn, litt trøtt ser jeg hehe, så ikke at det var du med tribal`n gitt, faen å je digger interiøret ditt! satt godt inni der å sikla når tore og karl var på pitstop med den på lillehammer i fjor! Ikke lyst til å bytte om alt interiør a? :D :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ro9_r Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 fææn, litt trøtt ser jeg hehe, så ikke at det var du med tribal`n gitt, faen å je digger interiøret ditt! satt godt inni der å sikla når tore og karl var på pitstop med den på lillehammer i fjor! Ikke lyst til å bytte om alt interiør a? :D :D hehe. tror nok det skal få bli i bilen ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Må bare si det, men jeg ble helt forelska i bilen din etter og ha sett og hørt den igår. Den er perfekt! Liker egentlig ikke Honda, men din er en av de få jeg virkelig kunne tenkt meg. Som jeg sa til deg igår, du har og si fra når du skal selge!:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hehe. tror nok det skal få bli i bilen ja :) faen :D hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Må bare si det, men jeg ble helt forelska i bilen din etter og ha sett og hørt den igår. Den er perfekt! Liker egentlig ikke Honda, men din er en av de få jeg virkelig kunne tenkt meg. Som jeg sa til deg igår, du har og si fra når du skal selge!:) Hørt? hehe Takk for det :) Vurderer salg til sommeren, men får se :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 tru nok ikke du er den eneste som vil kjøpe bilen hans.. å langt ifra den eneste som er forelska i bilen! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 ikke hørt så mange som er forelska i den gitt, hmm.. kanskje jeg skal ta å dekke til pottene mine? orker ikke no griseri der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ikke sikkert alle har sett, men var på et lite fototreff på Fornebu i regi av moore her inne på søndag, og slenger ut her noen av bildene som ble tatt av min! :) En del andre kan dere se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156825 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hmmmmmm....var ei linselus der...... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Er helt villt hvor fin en bil kan bli med ei deilig dame som står foran ;) :D Neida. Bilen din er fin den :) Men det er jaggu Ayna og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ayna er krem! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 haha så bra :D Takk til JimL på C-H! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg