stigare Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har du heist bilen foran nå eller? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har du heist bilen foran nå eller? :hvaskjera hehe.. jeg VISSTE at du kom til å spørre :D derfor posta jeg det bildet.. hehe nei, er bare planinga på bakken som gjør slik.. i går sto jeg feks på 3 hjul ved jysk når jeg sto i en litt vill helling.. hehe hadde tenkt til å heve den, men fikk det ikke til, hadde ikke riktig verktøy gitt.. :s så nå har jeg et problem mot vinteren.... Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hehe.. jeg VISSTE at du kom til å spørre :D derfor posta jeg det bildet.. hehe nei, er bare planinga på bakken som gjør slik.. i går sto jeg feks på 3 hjul ved jysk når jeg sto i en litt vill helling.. hehe hadde tenkt til å heve den, men fikk det ikke til, hadde ikke riktig verktøy gitt.. :s så nå har jeg et problem mot vinteren.... hehe :D Oki! Ja jeg syns det så ut som du hadde heist den. NESHDA ingen fare i vinter da gitt. Skal du bruke den i vinter allikevel da? Bare å ta det pent så går det bra. Kjørte hele fjor vinter med bilen så lav jeg. Vurderer å heise den til HØYDEHUS igjen til vintern jeg og men.. er så jævli stygt a gitt.. men kanskje verdt det ja.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 de her jeg ikke skal ha tenker jeg.. http://216.82.69.117/detail.asp?PRODUCT_ID=HC9295-ALT-G2 Uff da... Nei takk... Tar heller de du har montert på bilen nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hehe :DOki! Ja jeg syns det så ut som du hadde heist den. NESHDA ingen fare i vinter da gitt. Skal du bruke den i vinter allikevel da? Bare å ta det pent så går det bra. Kjørte hele fjor vinter med bilen så lav jeg. Vurderer å heise den til HØYDEHUS igjen til vintern jeg og men.. er så jævli stygt a gitt.. men kanskje verdt det ja.. :) hehe.. da sku du sett meg på juysk i går :D det var villt å se.. hehe vet ikke helt hvordan det blir.. har ikke vinterdekk en gang.. hehe.. hmm.. -- 1 ny plan for vinteren da.. bygge om til xenon! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Uff da... Nei takk... Tar heller de du har montert på bilen nå ;) hehe.. de blir sittende :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Grattis med nye baklykter, ble jævli mye bedre.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Grattis med nye baklykter, ble jævli mye bedre.. :) takk takk! :) ja ble myye bedre! så nå er jeg klar for photoshoot hvis noen viL! :D xenon kit snart og tenker jeg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Knall! Må få til noe en gang.. :) Bare helst ikke noe denna uka som kommer.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Knall!Må få til noe en gang.. :) Bare helst ikke noe denna uka som kommer.. :) hehe.. :P kun denna uka på ei stund jeg har sjans te noe som helst. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hehe, såpass.. Før torsdag går det greit, dog. Men hvor mange er med på noe slikt..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hehe, såpass.. Før torsdag går det greit, dog. Men hvor mange er med på noe slikt..? ons, tor jobbe jeg.. hehe.. tror kanskje no limit er med? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har ikke tid til noe før helga hvertfall. Trening tirsdager og onsdager. Torsdag er det hockeykamp og fredag er det trening igjen. Uka er fullbooket! kiddie Så må bli i helga for min del. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har ikke tid til noe før helga hvertfall.Trening tirsdager og onsdager. Torsdag er det hockeykamp og fredag er det trening igjen. Uka er fullbooket! kiddie Så må bli i helga for min del. damndamn hehe.. folk er opptatte som fy om dagen ja.. hehe helga passer for meg og, men ikke for marvil væ? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hm, skal hjemover i helga.. :( Faen. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg